شناسه خبر : 25221 لینک کوتاه

با خبرگزاری (اجتماعی)

ایرنا: اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اعلام کرد: سرانه مطالعه کتاب در ایران در هفته هفت دقیقه است.

ایسنا: اسدالله هادی‌نژاد، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر، از کشف 16 تن و 359 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در هفته اخیر در کشور خبر داد.

ایرنا: سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ، گفت: 20 سوپر‌‌مارکت در شمال تهران به دلیل فروش مشروبات الکلی در بطری‌های دلستر با جعل برند یکی از شرکت‌های داخلی پلمب شد.

تسنیم: حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، گفت: بنا بر تدبیر فرمانده ناجا کسانی که غفلتاً شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند دیگر به بازداشتگاه‌ها نمی‌روند و پرونده برایشان تشکیل نمی‌شود بلکه در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و آموزش لازم را می‌بینند.

ایسنا: ابراهیم شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: هیچ مورد مرگ ناشی از سرمازدگی در مناطق زلزله‌زده نداشتیم. شایعه مطرح شده درخصوص خودکشی ۲۰ نفر در مناطق زلزله‌زده صحت ندارد و موارد جزئی اقدام به خودکشی گزارش شده که تحت حمایت روانی این مرکز قرار دارند.

تسنیم: در آذر‌ماه سال جاری مجوز ورود ۱۱ خبرنگار آمریکایی به ایران صادر شد.

فارس: محمدرضا عیدی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، گفت: 24 هزار و 66 کلاس درس در این استان وجود دارد که از این تعداد هفت هزار و 655 کلاس درس، فرسوده و غیرمستحکم است.

مهر: سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی ناجا، گفت: یک درگیری جمعی در جاجرود به وقوع پیوست و شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند. با حضور پلیس آرامش نسبی برپا شد اما مجدداً نزاع از سر گرفته شد و متاسفانه به سمت ماموران پلیس حمله کردند که پلیس مجبور به تیراندازی شد و در این بین یک نفر جان خود را از دست داد.

ایسنا: وزش توفان در زابل غلظت گردوغبار را به 5 /6 برابر حد مجاز رسانده است. این غلظت باعث تعطیلی مدارس زابل شده است.

ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد سلطانی‌فر را به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد. حسین انتظامی نیز به عنوان «دستیار ارشد وزیر» منصوب شد.

تسنیم: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی ریاست‌جمهوری و ستاد مشترک نیروهای مسلح زمینه ورود شاغلان دوره خدمت وظیفه عمومی به بازار کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و خلاق و نقش‌آفرینی آنان در عرصه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری فراهم می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها