شناسه خبر : 38658 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

هزینه غرق‌شده سیاستمداران

پهنای باند بیشتر با آموزش بهتر چه ارتباطی دارد؟

اولین مقاله این فصل تحقیق به «هزینه غرق‌شده سیاستمداران» مربوط است. اینکه چرا نمایندگان، نمایندگی نمی‌کنند؟ نتایج این مطالعه نشان داده سیاستمداران نسبت به شهروندان عادی به طور قابل توجهی به سمت هزینه‌های غرق‌شده گرایش دارند. آنها بیش از مردم عادی با تمدید برنامه‌های زیان‌ده موافقت می‌کنند و هزینه‌های غرق‌شده بیشتر باعث نمی‌شود از تصمیم‌های سیاسی خود صرف‌نظر کنند.

مقاله دوم این هفته به این پرسش پاسخ می‌دهد که «پهنای باند بیشتر با آموزش بهتر چه ارتباطی دارد؟» نویسنده این یادداشت تاکید کرده که «هدف این مقاله ارزیابی اثرگذاری آموزش آنلاین روی عملکرد یادگیری دانشجویان بوده و طبق یافته‌های مقاله، دانشجویان در دوره‌های حضوری چهره‌به‌چهره عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود در دوره‌های آنلاین دارند؛ بر اساس معیار نمرات دریافتی و موفقیت به اتمام رساندن دوره آموزشی. به علاوه یافته‌ها حاکی از آن است که درترم بهار 2020- اوایل شیوع همه‌گیری کرونا- نمرات دانشجویان افزایشی قابل توجه یافت.»

مقاله سوم این فصل «ریشه فراز و فرودهای جهانی شدن کجاست؟» نام دارد. در چکیده این مقاله آمده است: از زمان انتشار پیامدهای اقتصادی دوران صلح که جان مینارد کینز به آنها پرداخته، سیاستگذاران و فعالان اقتصادی مرتب از آنها در طراحی و اجرای سیاست‌ها استفاده کرده‌اند. این روند به شکلی ضمنی و صریح در حداقل ۲۳ تلاش در جهت ارتقای همکاری‌های اقتصادی بین‌المللی پس از وقوع بحران‌ها در طول قرن بوده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها