شناسه خبر : 4457 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

انتخاب: مقام ‌معظم رهبری در دیدار نوروزی جمعی از مسوولان کشور: ما به دنبال بالا بردن انتظارات از دولت نیستیم.

انتخاب: مقام ‌معظم رهبری در دیدار نوروزی جمعی از مسوولان کشور: ما به دنبال بالا بردن انتظارات از دولت نیستیم.
آرمان‌امروز: مصطفی معین وزیر علوم دوره اصلاحات: مساله‌ «آزادی» در دستور کار روحانی قرار گیرد.
جماران: سیدحسن خمینی، فرزند یادگار امام راحل: امروزه دنیا را به عصر پسا‌فیلتر و پسا‌سانسور مبدل ساخته است؛ لذا به وضوح می‌بینیم که سانسور اخبار و تلاش برای فیلتر کردن ناکام می‌ماند و تبادل اخبار از اقصی نقاط دنیا به کسری از ثانیه صورت می‌گیرد. در همین انتخابات شما دیدید دعوت و پیام برخی بزرگان برای حضور مردم در انتخابات و حتی چگونگی حضور و رای دادن آنها، چه موجی ایجاد کرد.
مهر: صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضائیه: برخی‌ها گفته‌اند که ممنوع‌التصویری درست نیست. / دادستان تهران بنابر اختیارات و مستندات قانونی این فرد را ممنوع‌التصویر کرده‌ است. / دستور به دادستان برای برخورد با کسانی که تلاش‌های موشکی را زیر سوال می‌برند.
ایرنا: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: عقلای قوم صحبت کنند تا کشور دچار اختلاف کینه‌توزانه نشود.
انتخاب: جوئیش پرس: S400‌های روسیه در سوریه نباید به دست ایران بیفتد.‌ / پوتین آماده فروش این سامانه ضدموشکی به تهران است.
ایلنا: علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهوری: برخی دلواپسان نگاه سیاسی دارند و هر کاری کنیم قانع نمی‌شوند. / اگر طرف ما در برجام، در انجام وظایفش سستی کند، عکس‌العمل نشان می‌دهیم. / با اینکه بدقلقی کرده‌اند اما کارها خوب پیش می‌رود. / روحانی به درستی در رابطه با برجام حساس است.
انتخاب: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا: تلاش می‌کنیم معامله بانک‌های آمریکایی با ایران را ممکن کنیم.
خبرآنلاین: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: عضو هیچ جناحی نبوده‌ام. / زمانی که احساس کردیم حزب جمهوری دارد جناحی می‌شود، با آیت‌الله خامنه‌ای خدمت امام‌(ره) رفتیم و فتیله آن را پایین کشیدیم.‌ / تخریب‌ها علیه برجام مایه تاسف است.‌ / کاملاً معلوم است برای چه در مورد توافق شبهه ایجاد می‌کنند.
فارس: محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران: برجام هرگز به عنوان سند افتخار تلقی نشده و نخواهد شد. / مردم با اکراه برجام را پذیرفتند. / افرادی که از سریال برجام‌ها سخن می‌گویند، مسیر ضدانقلاب را در پیش گرفته‌اند. / تفکرات معارض با انقلاب اگر تشکیل دولت و مجلس هم بدهند، با اراده مردم کنار می‌روند.
خبرآنلاین: مسعود پزشکیان، نماینده تبریز: به غیر از لاریجانی و عارف، افراد دیگر برای ریاست مجلس شانسی ندارند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها