شناسه خبر : 18749 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر نفت به اجرایی شدن قرارداد توتال در اواخر بهمن‌ماه جاری و نهایی شدن قرارداد فروش نفت به شرکت انی ایتالیا در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و گفت: فروش نفت خام ایران به اروپا تاکنون به بیش از ٣٠٠ هزار بشکه در روز رسیده است.

صداوسیما: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به کاهش شدید قاچاق بنزین در پی تک‌نرخی شدن این فرآورده نفتی گفت: گازوئیل همچنان برای قاچاق جاذبه دارد.

ایسنا: مدیرعامل هما از راه‌اندازی پروازهای درون‌استانی با خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR خبر داد و گفت: پروازهای درون‌استانی احتمالاً نخست در مناطقی نظیر خراسان، کرمان و فارس راه‌اندازی شود.

اقتصادنیوز: درحالی‌که خبرها از نزدیک شدن ایران‌خودرو و فولکس‌واگن برای تولید محصولات مشترک خبر می‌داد، مدیرعامل ایران‌خودرو از انتخاب شرکت فیات ایتالیا به عنوان شریک چهارم بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه خبر داد.

ایلنا: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ محدودیتی از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا برای مذاکره بوئینگ با ایران ایجاد نشده است، گفت: اگر اراده بوئینگ جدی باشد، می‌تواند در نوسازی ناوگان هوایی ایران سهمی داشته باشد.

ایرنا: خط تولید انبوه خودرو سورن توربو شارژ با حضور علی‌اکبر ناطق‌نوری رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

فارس: با حکم وزیر نفت، مرضیه شاهدایی به عنوان اولین معاون زن در وزارت نفت جانشین عباس شعری‌مقدم مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی شد.

مهر: مدیر کل فناوری اطلاعات گمرک با اعلام اینکه با اجاره کارت بازرگانی یک زن مرزنشین ۷۰۰ پورشه وارد کشور شده است، گفت: ۳۰ واردکننده بزرگ کالا، فرار مالیاتی دارند.

تسنیم: هیات دولت، عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان را ۶۸۸ هزار تومان تصویب کرد.

ایلنا: رئیس ‌کل بانک مرکزی با تاکید بر ایجاد آرامش در بازار ارز به عنوان یکی از اهداف اصلی بانک مرکزی در ثبات اقتصادی، از نیروی انتظامی خواست قاطعانه با اخلال‌گران ارز برخورد کند.

ایرنا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: طلافروشان با تجهیز واحدهای صنفی خود به صندوق مکانیزه فروش مشکلی ندارند و تاکنون این صندوق‌ها در بسیاری از واحدهای صنف طلافروش نصب شده است.

تسنیم: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: از ۱۰۰ میلیارد دلار دارایی آزاد‌شده ایران پس از رفع تحریم‌ها تنها شش میلیارد دلار آن که متعلق به دولت است، وارد کشور خواهد شد و بقیه در خارج نگهداری می‌شود.

صداوسیما: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نام IRISL در فهرست رده‌بندی 100 کشتیرانی برتر دنیا قرار گرفت.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها