شناسه خبر : 8806 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مقام معظم رهبری: مسوولان با حل مشکل رکود، به پیشرفت کشور شتاب دهند

فرمان رکودزدایی

رهبر انقلاب در بحثانتخابات، خطاب به مسوولان نیز چند نکته‌‌ مهم بیان کردند که اصلی‌ترین آنها، مشغول نشدن به مسائل تبلیغاتی و روزنامه‌ای بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، انتخابات را تزریق روح و خون تازه و نفسی نو برای ملت و کشور خواندند و افزودند: ملت با استفاده از حق طبیعی خود، در موعدهای مقرر، به صحنه می‌آید تا تصمیم‌گیری کند چه کسانی از مسوولانی که قبلاً انتخاب کرده، بمانند یا بروند.
رهبر انقلاب در بحث انتخابات، خطاب به مسوولان نیز چند نکته‌‌ مهم بیان کردند که اصلی‌ترین آنها، مشغول نشدن به مسائل تبلیغاتی و روزنامه‌ای بود. ایشان افزودند: مسوولان به یاری پروردگار مشغول کار و تلاشند اما مراقب باشند که جنجال‌های روزمره‌‌ انتخاباتی آنها را سرگرم نکند و از پرداختن به مسائل مهم به‌ویژه اقتصاد غافل ننماید. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتخابات را موضوعی در نهایت اهمیت خواندند اما خاطرنشان کردند: این مساله‌ با همه‌ اهمیتش مقطعی است و آنچه بعد از چند هفته باقی می‌ماند مسائلی اساسی کشور از جمله مقاوم‌سازی اقتصاد است. رهبر انقلاب با اشاره‌ مجدد به ظرفیت عظیم نیروی انسانی تحصیل‌کرده و پرانگیزه، ویژگی‌های اقلیمی و منابع و ذخایر طبیعی ایران به مسوولان تاکید کردند: با تکیه بر این سرمایه‌های بی‌نظیر، اقتصاد کشور را به‌گونه‌ای مقاوم کنید که دشمن از فکر فشارهای اقتصادی برای تحمیل خواسته‌هایش منصرف شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: مسوولان با هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید صنعتی و کشاورزی، رونق تولید و حل مشکل رکود، به پیشرفت کشور شتاب دهند تا دشمن بالاجبار بفهمد که تحریم بی‌فایده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری سخنان «10، ۱۲ساله‌ اخیر خود» به مسوولان درباره‌‌ ضرورت مقاوم‌سازی درونی اقتصاد افزودند: اگر این هدف تحقق یابد برای اشتغال جوانان، بیکاری، و دیگر مشکلات اقتصادی نیز راه‌حل‌های مناسبی پیدا می‌شود. رهبر انقلاب در نکته‌‌ مهم دیگری، توجه کامل و همیشگی به نقشه‌ها و اهداف جبهه‌‌ وسیع دشمنان را ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: کسانی که از دشمنان خود غافل می‌شوند و دل‌شان به آنها خوش است، هیچ‌گاه مورد تمجید مردم قرار نمی‌گیرند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید نقشه‌های دشمن را در مساله‌‌ امنیت، معیشت، فرهنگ، جوانان، آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل درک کرد و با هدف مقابله با آن، سیاستگذاری، قانونگذاری و اقدام کرد و حرف زد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها