شناسه خبر : 18235 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: رئیس ستاد دیه کشور: تمام زندانیان زن مالی آزاد می‌شوند.

فارس: معاون روحانی: سالمندی و فقر در کشور زنانه می‌شود./ از فروپاشی خانواده‌ها نگرانیم.

فارس: معاون ابتکار خبر داد: تولید ۲۵ درصد زباله کشور در استان‌های ساحلی/ ایجاد جنگل پلاستیک در برخی نقاط.

ایسنا: علی‌اصغر دادگر، مدیرگروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی مشهد: متاسفانه سن ابتلا به بیماری‌های قلب و عروق در کشور ما کاهش یافته است.

ایرنا: شهلا میرگلوی‌بیات، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: بر اساس طرح پیشگیری از «کاهش رشد جمعیت کشور»، آموزش‌های قبل از ازدواج به افراد در راستای کنترل و کاهش جمعیت در مراکز بهداشتی حذف خواهد شد.

ایسنا: محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری: بر اساس متن صریح قانون آمده است که دستگاه‌ها مختار هستند، یعنی الزامی برای اعطای مرخصی 9‌ماهه زایمان وجود ندارد.

ایلنا: شمس‌الواعظین، رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران درباره منتفی شدن بازگشایی انجمن، بیان کرد: در گفت‌وگوهایی که در روند بازگشایی انجمن از سوی کمیته حقوقی انجمن با قوه قضائیه صورت گرفته است، چیزی تحت عنوان مانع حقوقی بر سر راه انجمن وجود ندارد.

ایرنا: فاطمه رخشانی، معاون سابق وزارت بهداشت: مجلس نحوه هزینه یارانه‌ها در حوزه سلامت را مشخص کند.

فارس: فاطمه اشرفی، رئیس انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده ایران: 5/2 میلیون جمعیت مهاجر در ایران وجود دارد. حدود یک میلیون نفر از این جمعیت پناهندگان هستند.

فارس: محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان: قصد داریم با راه‌اندازی پارلمان جوانان یا همان مجلس شورای جوانان وضعیت این قشر از جامعه را سامان ببخشیم.

ایلنا: اشرف گرامی‌زادگان، معاون حقوقی امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری: موضوع عفاف و حجاب مبارزه نمی‌طلبد و نمی‌توان در این رابطه حالت تهاجمی داشت بلکه این موضوع به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

خبرآنلاین: سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: بر اساس مصوبه مجلس، دولت برای اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان از 6 به 9 ماه برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی مخیر شده است. با این حال اعتبارات لازم برای اجرای این قانون در سال 1392 در نظر گرفته نشد.

خانه ملت: وزیر بهداشت: باید سهم مردم را از هزینه‌های درمان کاهش دهیم. روسا و معاونان به هیچ‌وجه نباید پول بهداشت و درمان را در جای دیگر هزینه کنند.

ایرنا: علی شمس، رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان زنجان: هر متخلفی که در برابر محیط‌بانان تمرد کند به موجب تعزیرات، مجازات شده و حکم سه ماه تا یک سال حبس در انتظار این افراد است. افراد متخلف برابر ماده 607 تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده به سه ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها