شناسه خبر : 11434 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

معاون وزیر کار با اعلام اینکه سالانه بیش از دو میلیون نفر در کشور از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند می‌شوند، گفت: آموزش‌های مهارتی مربیان ایرانی در ۳۰ کشور دنیا ارائه می‌شود.

تشکیل کلینیک‌های کسب و کار برای کمک به کارجویان
نوشت: در راستای کمک به بهبود فضای کسب و کار و توسعه اشتغال و کارآفرینی و حمایت از جویندگان کار، اتاق تعاون فارس ایجاد مراکز آموزش و توانمندسازی، راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی کسب و کار، ارائه مشاوره قبل و حین فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد پایگاه‌های کارآفرینی را در دستور کار خود قرار داده است. به گفته بهروز فرهنگیان که با ایسنا مصاحبه کرده کارآفرینی کسب درآمد و پول درآوردن نیست بلکه ایجاد ارزش و استفاده صحیح از منابع و امکانات است لذا باید به سمت الگوبرداری از طرح‌های موفق دنیا در زمینه کارآفرینی برویم. این تعامل باید در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار صورت گیرد.

65 درصد مهارت‌آموزی‌ها منجر به شغل می‌شود
نوشت: معاون وزیر کار با اعلام اینکه سالانه بیش از دو میلیون نفر در کشور از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند می‌شوند، گفت: آموزش‌های مهارتی مربیان ایرانی در 30 کشور دنیا ارائه می‌شود. کورش پرند گفت: این فعالیت‌های آموزشی در راستای طرح دیپلماسی مهارت در بسیاری از مناطق دنیا به ویژه همسایگان کشورمان به اجرا درمی‌آیند. عراق، آلمان، کویت، مالزی، کانادا و امارات متحده عربی از جمله این کشورهایی هستند که مربیان ایرانی در آنها آموزش‌های مهارتی ارائه می‌کنند. او افزود: بسیاری از آموزش‌ها نظیر آموزش‌های عمومی و ضمن خدمت، اشتغال‌زایی ندارند ولی در آموزش‌های تخصصی مهارتی، افزون بر 65 درصد به ایجاد شغل و درآمد منجر می‌شوند که بسیار مناسب است.

استخدام تدریجی تمامی قبول‌شدگان آزمون
نوشت: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزارت نفت پذیرفت کلیه قبول‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت به‌تدریج جذب شوند. علی مروی درباره تعیین تکلیف معترضان به نتیجه آزمون استخدامی شرکت ملی نفت اعلام کرد: به‌رغم محدودیت جذب نیروی انسانی در وزارت نفت، با تلاش کمیسیون انرژی مجلس، جدیت و پیگیری وزیر نفت و همیاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری مشکل شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی نفت حل شد. نماینده مردم نیشابور اظهار کرد: بر اساس توافق صورت‌گرفته مقرر شد قبول‌شدگان در آزمون استخدامی به‌تدریج و در یک بازه زمانی مشخص به استخدام شرکت ملی نفت ایران درآیند.

تغییر زمان برگزاری همایش «کاربرد رسانه‌ها در کسب و کار»
نوشت: همایش ملی کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار 27 بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. امیرحسین عسگری دبیر و رئیس شورای سیاستگذاری همایش ملی «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار» از اعلام نتایج داوری چکیده مقالات و تغییر در زمان برگزاری همایش خبر داد. وی با بیان اینکه مقاله‌های رسیده به دبیرخانه همایش بیشتر با موضوعاتی مانند هوش کسب و کار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی، تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب و کار، کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات و تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان است، اظهار داشت: زمان برگزاری همایش از 15 مهرماه به 27 بهمن‌ماه تغییر یافته است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها