شناسه خبر : 6964 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

انتخاب:‌ گری سیک عضو سابق شورای امنیت ملی دولت آمریکا گفته است. ما در آمریکا مهندسان خیلی خوبی داریم. مهندسان ارتش همه جای آمریکا سد ساختند و حالا مجبورند بسیاری از همان سدها را کاملاً تخریب کنند به خاطر اینکه معلوم شد ساخت این سدها، غیر‌مفید بوده است. حالا ایران هم شاید مجبور باشد تعدادی از سدها را تخریب کند. در برخی موارد، ذخیره حجم بزرگی از آب، پاسخی به مشکل نیست.

مهر:‌ داوود فتحعلی‌بیگی مدیر کانون تعزیه و نمایش‌های آیینی و سنتی وزارت ارشاد با اشاره به انجام نشدن فعالیت خاصی از سوی نهادهای دولتی برای تعزیه، متذکر شد در صورت تداوم این شرایط خطر حذف تعزیه از لیست یونسکو وجود دارد.

ایسنا: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت با اعلام اینکه در حوزه دارو همیشه حاشیه بوده، گفته است: «ما خیلی هم تسلیم سر و صداها و هیاهوها نمی‌شویم... بخشی از این سر و صداها خیرخواهانه است و بخشی برای ضدیت با برنامه‌های دولت و کاهش دسترسی مردم به دارو انجام می‌شود.»

فارس: محمدحسین بازگیر، رئیس محیط زیست شهرستان تهران: حدود ۲۰۰ تن زباله عفونی و بیمارستانی در طول روز در شهرستان تهران تولید می‌شود که تنها نیمی از این زباله‌ها تفکیک‌بندی و جمع‌آوری می‌شوند.

فارس: حمید‌رضا بتو، قائم‌‌مقام سازمان رفاه شهرداری تهران: هر کارتن‌خواب برای شهرداری در هر شبانه‌روز بدون زیرساخت‌ها ٢٠ هزار تومان هزینه دارد. به گفته بتو در هر شبانه‌روز هفت هزار کارتن‌خواب به گرمخانه‌ها پناه می‌برند.

فارس: ناهید جفریده، مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان خوزستان: بیشترین مراجعات بعد از طلاق به دلیل کودک‌آزاری و فرار دختران است.

مهر: محمد‌رضا مسجدی، دبیرکل اتحادیه جهانی بیماری‌های ریوی: سن ابتلا به سرطان ریه در کشور کاهش یافته و آلودگی هوا در این زمینه از عوامل تهدیدکننده محسوب می‌شود.

ایسنا:‌ فرهاد حافظی، رئیس چهارمین همایش کشوری سوختگی: بر اساس استانداردهای جهانی هر بیمار سوخته با یک اتاق و دو پرستار باید درمان شود، اما متاسفانه در ایران چنین استانداردی وجود ندارد.

فارس: خسرو سلجوقی، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران: بر اساس تحقیقی که در دانشگاه تربیت مدرس انجام شده ٣/٨٢ درصد صفحات اینترنت مربوط به تجارت الکترونیک، شش درصد با موضوع آموزش و تنها ٥/١ درصد صفحات مستهجن است.

ایسنا: غلامحسین آرام، معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران: روزانه در شهرستان تهران هشت هزار تن پسماند تولید می‌شود که در خصوص ساماندهی آن تصمیماتی اتخاذ شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها