شناسه خبر : 6897 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از وجود ۱۰۰ چادر در حیاط حرم امام خمینی (ره) برای پناه دادن به بی‌خانمان‌ها خبر داد.
تسنیم: هدایت البرزی، فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های ناجا، با اشاره به فراهم شدن امکان جذب نیروی زن به عنوان محافظ، اظهار کرد: در حال حاضر سازوکارهایی به وجود آمده تا از محافظان زن نیز در ماموریت‌های یگان حفاظت از شخصیت‌ها استفاده شود.
ایسنا: ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، با اشاره به همکاری نکردن شهرداری تهران برای نصب بنرهای دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، گفت: شهرداری تهران نه‌تنها کمک نمی‌کند بلکه به روستاهای اطراف تهران تجاوز می‌کند. منطقه 22 تهران روزی روستا بود که با دست‌اندازی‌های شهرداری تهران به این روز افتاده است و امروز نیز نظر به روستاهای بخش کن و سولقان دارد و در پی تملک آنهاست.
ایسنا: زهرا احمدی‌پور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: شهرداری‌ها با لودرها حرکت می‌کنند و آثار تاریخی را از بین می‌برند، زیرا معتقدند این بناها فرصت‌های توسعه را از شهر گرفته‌اند. خیلی از مدیران ارشد در استان‌ها به دنبال تخریب بناها هستند تا به جای آن برج، پارکینگ و مجموعه جدید بسازند.
ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ماده ۸۷ لایحه برنامه ششم مربوط به نظام سلامت با انتقال سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت موافقت کردند.
فارس: مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: امیدواریم بعد از برجام و ادعای رفع تحریم‌ها، این تجهیزات را که پیش از این جزو اقلام تحریمی بوده، در اختیار ما قرار دهند. تا این لحظه به جز سگ‌های موادیاب، هیچ تجهیزاتی در اختیار ما قرار نگرفته است.
ایسنا: احمد صادقی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، گفت: فرونشست عمدتاً به دلیل استفاده زیاد از منابع آبی زیرزمینی به وجود می‌آید. تهران در طول سال بین 31 الی 36 سانتی‌متر فرونشست دارد.
ایرنا: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: نشست زمین به دلیل حفر غیرمجاز چاه در بازار سبزه‌میدان منجر به تخریب چندین باب مغازه و مصدومیت یک نفر در این حادثه شد.
ایسنا: ۳۰ شیء تاریخی استردادی از ایتالیا پس از گذشت حدود سه ماه از حضورشان در موزه ملی ایران، صبح روز سه‌شنبه (14 دی) رونمایی شدند. این آثار ۹ سال پیش از یک عتیقه‌فروش در ایتالیا و به وسیله پلیس این کشور کشف شده بود که پس از سال‌ها به ایران برگردانده شد و به مدت یک ماه در ابتدای بخش ایران باستان موزه ملی ایران قرار داده شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها