شناسه خبر : 1966 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: در پی بازدید حسن روحانی رئیس‌جمهور از بیمارستان بهارلو و دستور و حمایت او، زمینی به مساحت 8700 مترمربع در مجاورت این بیمارستان که متعلق به یکی از دستگاه‌های اجرایی بود به این بیمارستان تعلق گرفت.

ایلنا: همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح «بشیر» ویژه کاهش طلاق در کشور خبر داده و گفته است: «این طرح در راستای برنامه‌های ملی دولت یازدهم از اواخر دی‌ماه به صورت کشوری اجرا خواهد شد.»

فارس: علی اسفنانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس: الزامی به واگذار کردن یک‌سوم اموال خانواده به کودک برای فرزندخواندگی وجود ندارد.

ایسنا: مهلت ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان آرم طرح ترافیک تا ١٢ دی‌ماه تمدید شد.

مهر: انوشیروان محسنی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان: در طرح ردیابی داروهای گران‌قیمت بیماری‌های صعب‌العلاج، این نوع داروها با ثبت در سامانه اینترنتی ردیابی می‌شوند تا از ورود مجدد آنها به چرخه خرید و فروش جلوگیری شود و برای بیمار استفاده شوند.

نسیم‌آنلاین: علی‌اکبر محزون، مدیرکل دفتر اطلاعات جمعیتی ثبت‌احوال: ٣/١ درصد خانواده‌های ایران ۱۰ فرزند، ٩/١ درصد ۹ فرزند، ٩/٢ درصد هشت فرزند، ٩/۳ درصد هفت فرزند، ۱/٥ درصد شش فرزند، ۴/۶ درصد پنج فرزند و ۹/۸ درصد نیز چهار فرزند دارند.

مهر: شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: پیش‌نویس سند سیاستی اجرایی اشتغال پایدار زنان را طبق مصوبه شورای عالی اشتغال آماده کرده‌ایم و نیز نقشه جامع آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده را بر اساس وضعیت هر استان ترسیم و وضعیت زنان در ۳۱ استان را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

مهر: علی‌محمد مختاری، رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از ساماندهی چنارهای خیابان ولیعصر ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: از ابتدای زمستان ٥٠۰ تا هزار اصله نهال در ولیعصر واکاری می‌شود.

مهر: آیت سهرابی، رئیس مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان: به دنبال احتمال افزایش بیماری‌های مشترک انسان و دام از جمله تب مالت، شیر پاستوریزه جایگزین شیر فله‌ای در واحدهای صنفی آبمیوه بستنی اصفهان شد.

فارس: علی‌محمد شاعری، رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران از راه‌اندازی تصفیه‌خانه دریاچه چیتگر تا پایان سال آینده و نصب آب‌نماها تا پایان سال جاری خبر داد.

ایلنا: محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران در مقایسه وضعیت آلودگی هوای امسال نسبت به سال گذشته گفت: امسال تهران ۱۳ روز پاک، ۱۸۴ روز سالم و ۷۲ روز ناسالم داشته است در حالی که در سال ۹۲، سه روز پاک، ۱۶۷ روز سالم و ۱۰۰ روز ناسالم را تا همین تاریخ سپری کردیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها