شناسه خبر : 17305 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

جماران: سیدحسن خمینی: امام (ره) در مقابل چه کسی گفت می‌خواهم فدای مبارزه با تحجر شوم؟ / امام از چه کسانی خون دل خورد؟ اینها باید معلوم باشد./ تلویزیون به این مسائل نمی‌پردازد./مبارزه با تحجر، فدایی می‌خواهد./ امام هیچ‌وقت به مردم نگفت با حجاب شوید، اما مردم آن زمان با حجاب شدند./ نمی‌شود گفت «امام تا سال 1366» را قبول دارم و این دو سال آخر را قبول ندارم!

سپاه‌نیوز: غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: می‌توان طی پنج سال تحریم‌ها را بی‌اثر کرد./ نیاز به ۲۰ رشته دانشگاهی در حوزه پدافند سایبری است.

جماران: آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی، مرجع تقلید‌: خداوند فرمود جامعه‌ای که در زحمت باشد باعث رنجوری پیغمبر است، مشکل جوانان و سایر افراد جامعه برای آن حضرت رنج‌آور است.

ایلنا: سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در خصوص انتشار برخی اخبار از سوی مخالفان دولت مبنی بر اینکه یک جریان انحرافی در حال نفوذ در دولت است، گفت: این مساله را قبول ندارم.

فارس: صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه: «اسلام‌هراسی» توطئه برنامه‌ریزی‌شده از سوی غرب و رژیم صهیونیستی است.

انتخاب: واکنش احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد به نطق علی مطهری در مجلس: چیزی که ملت از آن بدش آمد من چه بگویم.

انتخاب: واکنش تند اکبر هاشمی به اختلاف‌برانگیزی «برخی» درباره انتخابات خبرگان: تا نفس دارم برای مردم و انقلاب تلاش خواهم کرد./ برخی در تهدیدات خود کسانی را مخاطب قرار می‌دهند که جز رای مردم ابزار دیگری ندارند. /دو انتخابات سال آتی برای کشور مهم است.

ایرنا: حسن روحانی رئیس‌جمهور: از رکود اقتصادی خارج شده‌ایم و به سمت رونق اقتصادی حرکت خواهیم کرد./ با حمایت‌های مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اولین قدم را برای شکستن تحریم برداشته‌ایم.

فارس: سردار محمدرضا نقدی فرمانده بسیج: حوادث فرانسه، بازی جدید استکبار است.

ایرنا: محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور: امید فراوانی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای وجود دارد.

ایرنا: سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات: دولت با آغوش باز از همه جریانات سیاسی استقبال می‌کند.

ایرنا: حسن روحانی رئیس‌جمهور: سیاست دولت تعامل سازنده با جهان است./مقدمات احداث دو نیروگاه اتمی فراهم شده است./ با درآمدهای نفتی نمی‌توان کشور را اداره کرد./برای منافع ملی از منافع حزبی و گروهی باید گذشت.

خانه‌ملت: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به زمان دیگری موکول شد.

خبرآنلاین: عضو جبهه پایداری: اگر وحدت اصولگرایان معنایش این است که از نامزد اصلح عبور کنیم، وحدت را نمی‌پذیریم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها