شناسه خبر : 14900 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: برنامه یکسان‌سازی نرخ ارز زمان لازم دارد ولی پیش‌بینی من این است که ظرف ۸ تا ۱۰ ماه آینده این مساله عملیاتی و قیمت ارز تک‌نرخی خواهد شد.

ایلنا: با توجه به الزام دولت مبنی بر شناسایی و حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه نقدی، همزمان با پنجاه و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ۲۵ تیرماه، خانوارهای جدیدی شناسایی و یارانه آنها حذف شد.

ایرنا: سازمان هدفمندی یارانه‌ها پس از رسیدگی به اعتراضات حذف‌شدگان و بررسی صحت اطلاعات ارائه‌شده از تیرماه (ماه جاری) یارانه این افراد را دوباره برقرار کرده است.

تسنیم: طهماسب مظاهری، رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: دارایی‌های ما در چین به عنوان دارایی‌های بلوکه‌شده منظور نمی‌شود اما بدتر از بلوکه است. غربی‌ها بلوکه می‌کنند و اعلام می‌کنند که بلوکه کردیم. وقتی هم که توافق کردند، آزاد می‌کنند. چینی‌های بی‌انصاف پول را می‌گیرند و پس نمی‌دهند. اسمش را هم امانتداری می‌گذارند؛ بعد از توافق هم پس نمی‌دهند.

ایسنا: مجیدرضا حریری، نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با تکذیب این موضوع که چین قصد بازگرداندن بدهی خود به ایران را ندارد عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود قرار نیست چین بدهی‌های خود به ایران را بازگرداند حرف درستی نیست؛ چون منطق اقتصادی ندارد.

فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کاهش قیمت خودروهای داخلی تا زمانی که تورم وجود دارد، امکان‌پذیر نیست و نباید انتظار کاهش قیمت را داشت.

ایسنا: معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه ایران سومین تولید‌کننده سنگ و دوازدهمین کشور صادر‌کننده است، گفت: امیدواریم با تلطیف در فضای بین‌المللی میزان صادرات با توانمندی‌های کشور متناسب شود.

ایرنا: بانک مرکزی قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را به نظام بانکی کشور ابلاغ کرد که بر اساس آن بانک‌ها ملزم به بستن حساب‌های خلاف مقررات شدند.

مهر: اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس‌جمهور گفت: با وجود بهبود نرخ رشد اقتصادی این نرخ برای حل مشکلات اقتصادی کشور کافی نیست.

تسنیم: موجی از پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام طی روزهای اخیر به مردم می‌رسد که حکایت از دریافت ۹ درصد مالیات ارزش افزوده از خریدهای کارتی از ابتدای مردادماه دارد اما بانک مرکزی به شدت این پیام‌ها را تکذیب کرد.

ایسنا: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی‌ از کاهش قیمت هر کیلو مرغ به 6600 تومان در بازار خبر داد و گفت: این وضعیت تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و به اعتقاد من قیمت‌ها نه‌تنها افزایش نمی‌یابد، بلکه کاهش نیز خواهد داشت.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها