شناسه خبر : 9286 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: روحانی مخالف برکناری‌های اتوبوسی بود. /خودسانسوری نتیجه اختلال در آزادی بیان است. / کاملاً پیداست که بعضی‌ها منافع باندی را بر مصالح ملی ترجیح می‌دهند.
انتخاب: بلومبرگ ویو خبر داد؛ S300های ایران کار اعراب، امریکا و اسرائیل را دشوار می‌کند. / احتمالاً S400 و جنگنده‌های روسی جدید هم در صف ورود به تهران هستند.
ایرنا: محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت: هر هفته اتاق‌های فکری علیه دولت تشکیل می‌شود. / تا کسی دو یا سه روز دیده نمی‌شود انواع و اقسام شایعه‌ها را منتشر می‌کنند. / تعطیلی «شنبه» به جای «پنجشنبه» در دستور کار نیست.
فارس: روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نازنین زاغری در پروژه‌های براندازی مشارکت داشته است. طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سر‌شبکه‌های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود، شناسایی و دستگیر شد.
خبرآنلاین: احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان: نباید گفت تاریخ مصرف انقلابی بودن گذشته است. /فرهنگ‌سازی از سیاسیون ساخته نیست.
انتخاب: سیدمحمود علیزاده‌ طباطبایی وکیل با اشاره به مراجعه خود به دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد؛ متوجه شدم که آقای حسین شریعتمداری مدیرمسوول روزنامه کیهان به دلیل چندین مورد شکایت از وی به این دادسرا احضار شده است. / آقای شریعتمداری در این مراجعه اعلام کرده که در ماه رمضان آمادگی پاسخگویی ندارد، برای همین به او تفهیم اتهام شده و قرار تامین صادر شده است.
ایرنا: سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی: آنها که با کفار دوستی می‌کنند، دین ندارند. / پیروان امام حسین دست یاران یزید را نمی‌فشارند. / انگلیس از طریق روحانیان متحجر جنایات زیادی را در تاریخ علیه اسلام انجام داده و یکی از حقوق حیاتی که امام بزرگوار (ره) به گردن جامعه ما دارد، بر هم زدن نظام ارزش‌های این‌چنینی بود.
ایسنا: اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهوری: احتمالاً در 96، جامعه روحانیت مبارز از روحانی حمایت خواهد کرد. / پایداری‌ها را یکجا با عقلایی مثل ناطق، اصولگرا ننامید. / 10 سال طول می‌کشد تا به 84 برگردیم. / آن همه پول نفت را به جای ذخیره خوردند. / بعید است حاج قاسم کاندیدا شود. / احمدی‌نژاد غیرقابل‌پیش‌بینی است.
فارس: حسین فریدون، دستیار ویژه رئیس‌جمهور درباره علت غیبتش در جلسات هیات دولت:‌ در جلسات هستم و حضور دارم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها