شناسه خبر : 6900 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبر های کوتاه

غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از وعده دولت برای ارائه بودجه ۱۳۹۲ در هفته اول اسفند به مجلس خبر داد

دولت لایحه چنددوازدهم بودجه نمی‌دهد
غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از وعده دولت برای ارائه بودجه 1392 در هفته اول اسفند به مجلس خبر داد و گفت: پیش‌بینی این است که دولت برای بودجه 1392 لایحه چنددوازدهم نمی‌دهد و در نتیجه مجلس برای دو ماه اول سال تنخواه تصویب خواهد کرد.

انتقال برنج به اولویت سوم کالایی

به گفته سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور، معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی مکاتبه‌ای با بانک مرکزی، برنج وارداتی را از فهرست گروه کالایی یک به گروه کالایی سه انتقال داده به طوری که این کالا مشمول دریافت ارز مبادله‌ای است.

اختلاف بالای قیمت پسته داخلی و صادراتی
در حالی که قیمت پسته خندان در بازار داخلی به کیلویی بیش از 50 هزار تومان رسیده است آمار گمرک ایران نشان می‌دهد در 10ماهه امسال ارزش هر کیلو پسته خندان صادراتی ایران حدود 2/8 دلار بوده است.

توقف خرید نفت از سوی یک شرکت هندی
خبرگزاری رویترز گزارش داد: شرکت «هندوستان پترولیوم» قصد دارد عراق را جایگزین ایران در واردات نفت در سال 2013 کند.


صادرات قطعات پیکان
آمارهای منتشرشده سایت گمرک حاکی از این است که در 10 ماه اول امسال قطعه‌هایی از اجزای پیکان به کشور انگلستان صادر شده است که بیش از چهار هزار دلار ارزآوری برای کشور داشته است.

اعلام هزینه ماهانه خانوار چهارنفره
جدیدترین محاسبات و بررسی‌های کارگران در تغییرات هزینه معیشت کارگران نشان می‌دهد هر خانوار چهارنفره به صورت ماهانه یک میلیون و 160 هزار تومان هزینه دارد.

گزارش بانک ملی از تخلفات پولشویی
فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی تاکید کرد: موارد و تخلفاتی در زمینه پولشویی داشتیم که به شورای عالی پولشویی اعلام کردیم.

کمک روس‌ها در انتقال پول نفت به تهران

خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز نوشت: الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت: بانک‌های کوچک روسی در انتقال پول نفت به ایران که هدف تحریم‌های آمریکا و اروپا قرار دارد، مشارکت می‌کنند.

حق ماموریت ارزی کارمندان با نرخ مبادله‌ای

با ابلاغیه معاون اول رئیس‌جمهور از این پس نرخ ارز ماموریت‌های خارجی کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس نرخ اعلامی اتاق مبادلات ارزی تعیین می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها