شناسه خبر : 20091 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان درباره وظیفه این نهاد پیرامون بحث «رجل سیاسی» با توجه به سیاست‌های کلی انتخابات گفت: کارهای کارشناسی مقدماتی انجام شده،‌ سعی داریم تا قبل از انتخابات بررسی‌ها را نهایی کنیم.
مهر: وزیر اطلاعات گفت: در عملیاتی که از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ بهمن انجام گرفت، شبکه مخفی عناصر تروریستی در اطراف تهران و برخی از استان‌های غربی و شرقی شناسایی و تعداد هشت نفر از عناصر اصلی دستگیر شدند.
ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای رهبر، رئیس‌جمهور، معاونان رئیس‌جمهور، وزیران و همسر و فرزندان آنان قبل و بعد از خدمت را ملزم به اعلام اموال و دارایی‌های خود کردند.
ایلنا: دادستان تهران از انتصاب یک قاضی زن به سرپرستی دادسرای اطفال و نوجوانان خبر داد و در تبیین چنین اقدامی گفت: هدف عمده دادستانی تهران اهمیت به حوزه زنان و خانواده و اطفال است.
تسنیم: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: واجدان شرایط شرکت در انتخابات حدود ۵۵ میلیون نفر هستند که از این تعداد حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رای‌اولی محسوب می‌شوند.
ایلنا: جبهه پیروان خط امام و رهبری در اطلاعیه‌ای حمایت رسمی خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد.
ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان گفت: زمان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته است و بعید است که شاهد برگزاری انتخابات الکترونیکی برای این دوره باشیم.
ایلنا: اسدالله بادامچیان گفت: انتخاب میرسلیم به عنوان کاندیدای موتلفه قطعی است. در کنار او یک شورای مشورتی ریاست‌جمهوری داریم که «تیم کاندیدا» نیستند، بلکه مشاوران انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.
فارس: آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی در تذکری بی‌سابقه که البته آن را «خیرخواهانه» خوانده است، از شورای نگهبان خواسته که «در قلمرو مراجع ورود نکند».
ایلنا: قاسم میرزایی‌نیکو، عضو کمیسیون شوراها گفت: دست‌های پشت پرده و سفارش‌های خاص تفحص از شهرداری تهران را متوقف کرده است.
ایلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه با عدم تایید خبر آزادی صیادان ربوده‌شده ایرانی در سومالی گفت: ملوانان ایرانی که اشتباهاً وارد آب‌های تانزانیا شده بودند، آزاد شده‌اند.
ایسنا: معاون اجرایی رئیس‌جمهور به ایلنا گفت: مسوولیتم در ستاد روحانی را تکذیب نمی‌کنم. مطمئن هستم در وقت مناسب صحبت‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی آغاز خواهد شد.
تسنیم: محمدرضا با‌هنر گفت: به دنبال ضابطه‌ای برای ریزش تعداد کاندیداهای اصولگرا برای ریاست‌جمهوری هستیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها