شناسه خبر : 13091 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مقام معظم رهبری: باید در مقابل جریان مخالف تفکر انقلابی ایستاد. / امام (ره) «مظهر انقلاب اسلامی» است.

تسنیم نوشت: احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران: منتظر برگزاری رزمایش «رهایی گروگان» با حضور تک‌تیراندازها و پهپادهای ارتش باشید. / تمرکز ما در رزمایش «رهایی گروگان» ارتش بر انواع سلاح تک‌تیرانداز و پهپادهاست.

خبرآنلاین: صادق آملی‌لاریجانی، رئیس دستگاه قضایی: معنا ندارد که اجرای قانون اساسی در همه امورات با رئیس‌جمهور باشد.

انتخاب: مجتبی ذوالنور، مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه: اگر رافت نظام اسلامی نبود برخی باید به آقازاده خود در اوین می‌پیوستند.

ایرنا: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری: آنهایی که می‌گویند سفر روحانی به فرانسه و ایتالیا خنجر به اقتصاد مقاومتی بود، به رهبری ظلم می‌کنند. / اینها دائماً نق می‌زنند و از خوشحالی مردم ناراحتند.

انتخاب: انتقاد علی جنتی وزیر ارشاد از حملات به اکبر هاشمی‌رفسنجانی: فکر نمی‌کنم در هیچ کجای دنیا مانند ایران به سرمایه‌های خود این‌گونه لطمه بزنند. /آقای هاشمی یکی از استوانه‌های انقلاب هستند و ما انقلاب را با ایشان می‌شناسیم و ایشان در روزهای سخت برای انقلاب زحمت کشیده‌اند.

ایلنا: علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس: وضعیت آزادی بیان مطلوب نیست. / در استقرار عدالت اجتماعی موفق نبودیم.

ایسنا: سیداحمد خاتمی نامزد انتخابات خبرگان رهبری، نسبت به نقل‌قول‌های منتشرشده از وی در فضای مجازی واکنش نشان داد و با اشاره به بخشی از این مطالب منتشرشده که در آن به نقل از وی عنوان شده بود مجلس خبرگان مجلس شیوخ است و در این مجلس جایی برای جوانان نیست، گفت: اینکه مجلس خبرگان مجلس شیوخ است حقیقتی است که در این چهار دوره اتفاق افتاده؛ چرا که معمولاً سن نخبگی و خبرگی زمان‌بر است و لیکن این سخنان هرگز به معنای نفی قابلیت جوانان نیست.

فارس: سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: امروز گردن شیطان بزرگ زیر ضربات ستبر و مدبرانه انقلاب اسلامی قرار دارد.

فارس: مصطفی ترک‌همدانی حقوقدان، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی گفت: رئیس دادگاه و نماینده دادستان در حین رسیدگی به پرونده متوجه شدند که عناوین مجرمانه دیگری هم می‌تواند متوجه مرتضوی باشد به همین جهت هم پرونده از شعبه 1057 دادگاه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت به دادسرا ارجاع شد.

شرق: واکنش محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به جنجال اخیر کیهان و صدا و سیما: واقعاً خجالت می‌کشم که برخی برای تخطئه می‌گویند در یک حرکت غیرعادی، رئیس‌جمهور ما را وزیر خارجه فرانسه تحویل گرفت. / مگر ما خودمان قبل از استقبال رسمی، رئیس‌جمهور را برای استقبال می‌فرستیم؟

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها