شناسه خبر : 31806 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (بین‌الملل)

خبرآنلاین: معاون رئیس‌جمهوری فیلیپین ضمن اعلام اینکه مردم نگران‌اند رئیس‌جمهوری این کشور خودش را به چین فروخته باشد، از رئیس‌جمهوری خواست تا موضع جدی‌تری در قبال حفاظت از حاکمیت فیلیپین در آب‌های مورد مناقشه دریای چین جنوبی اتخاذ کند.

ایسنا: عضو جنبش احرار (آزادگان) بحرین اعلام کرد: دولت بحرین به دنبال سرکوب مخالفان و خاموش کردن هرگونه صدای مخالف در کشور است.

ایرنا: «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: راهبرد جدید کشورش استقرار و آزمایش موشک‌های میان‌برد در آسیا و اقیانوس آرام است اما چین به شدت با این راهبرد مخالف است و هشدار داده که ساکت نمی‌ماند.

ایلنا: رئیس‌جمهوری اوکراین فرمانی را امضا کرده که بر اساس آن به اتباع روسیه که در کشور خود به دلایل سیاسی با فشار و تعقیب روبه‌رو هستند تابعیت اوکراینی اعطا می‌شود.

فارس: شرکت «ریتیون»، از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات نظامی در آمریکا از موافقت بحرین برای خرید سامانه دفاع موشکی «پاتریوت» خبر داده است.

مهر: پارلمان ایتالیا اعلام تصمیم درباره طرح عدم رای اعتماد به دولت ائتلافی این کشور را تا ۲۰ آگوست به تعویق انداخت.

ایلنا: نخست‌وزیر نروژ در واکنش به حمله به مسجدی در شهر بروم این کشور سوئد را مرکز گروه‌های نژادپرستانه اسکاندیناویایی دانست.

 خبرآنلاین: رئیس‌جمهوری آمریکا از نخست‌وزیر ژاپن خواسته تا «مقدار بسیار زیادی» کالای کشاورزی از ایالات‌متحده خریداری کند.

فارس: سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی از تحولات اخیر در عدن اعلام کرد که تحولات میدانی در این شهر را پیگیری می‌کند و درباره تاثیر خشونت‌ها بر روی غیرنظامیان در این شهر نگران است.

تسنیم: نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات مستمر خود در محور «خان‌شیخون» در حومه جنوبی ادلب، موفق شدند شهرک کفر عین را آزاد کنند.

فارس: نخست‌وزیر کانادا برای مقابله با گسترش خشونت ناشی از استفاده از سلاح گرم با شهردار تورنتو دیدار کرد.

مهر: رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی عجیب اعمال تعرفه بر کالاهای جدید چینی از جمله گوشی‌های تلفن هوشمند و رایانه‌ها را به تعویق انداخت.

تسنیم: یحیی السنوار فرمانده جنبش حماس در نوار غزه تصریح کرد همچنان بر عهد و پیمان خود در مبارزه با اشغالگران تا آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان پایبند خواهیم ماند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها