شناسه خبر : 30181 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (جهان)

ایسنا: مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه مخالفت خود را با طرح اعطای حکومت خودمختاری به کردها اعلام کرد.

ایرنا: وزارت خارجه آمریکا علام کرد که «زلمی خلیل‌زاد» برای انجام ماموریتش، دور تازه‌ای از سفرهایش را به کشورهای اروپایی، قطر و افغانستان آغاز کرده است.

فارس: یک سازمان بین‌المللی از بازداشت برخی فعالان مخالف با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در عُمان خبر داد.

ایسنا: اندرو مک‌کیب، مدیر موقت سابق اف‌بی‌آی گفت: به اعتقاد او این امکان وجود دارد که دونالد ترامپ به عنوان یک مامور دولت روسیه فعالیت داشته باشد.

مهر: گزارش‌های رسانه‌ای از آغاز مذاکرات میان روسیه و قطر در خصوص سامانه دفاع موشکی «اس-۴۰۰» حکایت دارد.

ایسنا: رهبر کره شمالی احتمالاً در مارس سال جاری میلادی پس از برگزاری دومین نشست با رئیس‌جمهور آمریکا در اواخر فوریه در هانوی، به چین سفر می‌کند.

فارس: یک شرکت امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تحلیل تصاویر ماهواره‌ای نوشته است که سامانه‌های پدافند هوایی «اس-۳۰۰» سوریه احتمالاً عملیاتی شده‌اند.

تسنیم: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد تا وقتی تهدید هسته‌ای از طرف کره شمالی وجود نداشته باشد، در این زمینه عجله‌ای ندارد.

فارس: عربستان سعودی می‌گوید که قصد دارد بزرگ‌ترین مرکز مبادله تجاری را در مرزهای شمالی مشترک خود با عراق طی چهار ماه آتی ایجاد کند.

تسنیم: سفارت آمریکا در لبنان اعلام کرد: الیزابت ریچارد سفیر ایالات‌متحده در بیروت در دیدار با سعد حریری نخست‌وزیر لبنان گفته است که واشنگتن نگران نقش رو به رشد حزب‌الله در دولت لبنان است.

ایرنا: نشست طالبان با مقامات بلندپایه پاکستان که قرار بود روز دوشنبه در اسلام‌آباد برگزار شود، لغو و علت آن صادر نشدن مجوز حضور اعضای تحریم‌شده طالبان عنوان شد اما برخی کارشناسان بر این باورند که قطر مانع اصلی برگزاری این نشست بوده است.

ایسنا: بحث درباره سرنوشت اعضای خارجی اسیر گروه تروریستی داعش که در زندانی در شمال سوریه نگهداری می‌شوند همچنان ادامه دارد. کردهای سوریه پیشنهاد کرده‌اند که این اسیران در دادگاهی از سوی سازمان ملل متحد در خاک سوریه محاکمه شوند.

ایسنا: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، واشنگتن احتمالاً با استفاده تحریک‌آمیز از سلاح‌های شیمیایی اقدام به حفظ حضور نظامی خود در سوریه و توجیه تجاوز نظامی احتمالی خود علیه دمشق کند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها