شناسه خبر : 43857 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهره‌وری بالا

رئیسی: ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی از اولویت‌های دولت است

بهره‌وری بالا

ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از اعضای جامعه وعاظ و مبلغان با بیان اینکه «انقلاب اسلامی، انقلابی با ماهیت فرهنگی است»، تحقق و اجرای اهداف اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی را برنامه دولت سیزدهم عنوان کرد و از همه دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور به‌ویژه روحانیت انقلابی و هوشیار خواست به مسوولیت‌های سنگین خود در پیشبرد گفتمان انقلاب عمل کنند.

وی کم‌کاری‌ها و ضعف‌های عملکرد فرهنگی در سال‌های گذشته را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه «همه نهادهای آموزشی، علمی و فرهنگی از جمله شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در پیشبرد امور فرهنگی مسوول هستند»، بر اهمیت نقش مساجد، ائمه جمعه و جماعات و قرارگاه‌های فرهنگی در ترویج ارزش‌های انقلابی و فرهنگی تاکید کرد.

وی پیشرفت ۶۰درصدی اجرای شبکه ملی اطلاعات را از اقدامات مهم انجام‌شده در دولت سیزدهم دانست و ابراز امیدواری کرد با تکمیل این شبکه ملی در آینده‌ای نزدیک، مردم  ایران از خدمات بهتر و مطمئن‌تری بهره‌مند شوند.

رئیس‌جمهور ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: ملاک ارزش‌گذاری عملکردها در دولت مردمی، بهره‌وری بالا و کیفیت خدمات است و این موضوع به ویژه در نظام آموزشی مورد توجه است.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها