شناسه خبر : 37706 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

استحکام اقتدار

رهبر انقلاب: انتخابات‌ها تاکنون سالم برگزار شده است

 استحکام اقتدار

رهبر انقلاب اسلامی، انتخابات را به معنی واقعی کلمه فرصت مهم و بی‌نظیری برای استحکام پایه‌های اقتدار و امنیت کشور خواندند و گفتند: عده‌ای با خدشه وارد کردن در اصل انتخابات و یا در عملکرد دست‌اندرکاران اعم از شورای نگهبان یا دستگاه‌های دیگر موجب دلسردی مردم می‌شوند که این کار غلط است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: در جمهوری اسلامی همه انتخابات‌ها سالم برگزار شده است. ممکن است تخلفات کوچکی روی داده باشد اما در نتیجه انتخابات هیچ تاثیری نداشته و همواره انتخابات در جمهوری اسلامی همراه با امانت بوده است. البته برخی‌ها هنگامی که نتیجه مورد نظر آنها در انتخابات حاصل می‌شود آن انتخابات را سالم می‌خوانند اما اگر نتیجه مورد نظر آنها به‌دست نیاید یا برگزارکنندگان را متهم می‌کنند یا همانند سال ۸۸ اغتشاش به‌پا می‌کنند که آن متهم کردن‌ها بی‌انصافی است و اغتشاش به‌راه انداختن جرم است.

ایشان در یک توصیه مهم به افرادی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند، گفتند: این افراد از سخنان و وعده‌های فریبنده و بدون پشتوانه فکری و بدون در نظر گرفتن امکانات یا بدون اطلاع از آنها حتماً پرهیز کنند. کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند باید یک برنامه واقعی ارائه دهند به‌گونه‌ای که کارشناسان با شنیدن این برنامه، آن را تصدیق کنند. البته برخی اوقات هم از برخی افراد حرف‌هایی صادر می‌شود که گویا قانون اساسی را قبول ندارند، در حالی‌ که کسی که می‌خواهد وارد عرصه انتخابات شود باید معتقد به اسلام، قانون اساسی و رای مردم باشد لذا مطالبه جدی داریم که این موضوع رعایت شود.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها