شناسه خبر : 34104 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: نادر قاضی‌پور، عضو فراکسیون کارگری، در صحن علنی مجلس، به تعیین میزان دستمزد کارگران در سال جاری انتقاد کرد و گفت: میزان تعیین‌شده به عنوان حداقل دستمزد کارگران ظلم در حق آنهاست. ما از نمایندگان کارگران تشکر می‌کنیم که این قرارداد ترکمن‌چای جدید را امضا نکردند.

ایسنا: کریس مورفی سناتور آمریکایی در یک کنفرانس خبری با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا مانع از ارسال تجهیزات پزشکی و کمک‌های بشردوستانه به ایران در پی شیوع ویروس کرونای جدید شده است، درباره گسترش بیشتر کرونا در ایران در نتیجه تاثیر منفی تحریم‌های آمریکا هشدار داد.

فارس: اکبر رنجبرزاده عضو هیات‌رئیسه مجلس، از افزایش ۱۵درصدی حقوق نمایندگان در سال ۹۹ خبر داد.

ایسنا: زهره سادات لاجوردی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به اقدامات منتخبان برای آماده‌سازی خود جهت ورود به این مجلس گفت: حدود ۱۵ یا ۱۶ شب است که مجلسی مجازی با حضور منتخبان مردم در مجلس یازدهم تشکیل دادیم و در رابطه با موضوعات مهم کشور و اولویت‌ها بحث می‌کنیم.

خبرآنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش‌بینی کرد که در دنیای پساکرونا ممکن است آمریکا به کشورهای مشترک‌المنافع تبدیل شود.

فارس: کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما مرز را با استفاده از فناوری‌های دیجیتالی و سیگنالی روز به صورت مکانیزه رصد می‌کنیم به طوری‌که در طول ۲۴ ساعت هیچ فعالیت سیگنالی، انسانی و تحرکی از ما پنهان نیست.

میزان: نمایندگان در جلسه علنی مجلس با دو فوریت «الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی» موافقت کردند. به گفته محسن کوهکن، پیرو این طرح می‌توان علیه افرادی که گزارش خلاف واقع به شورای نگهبان می‌دهند، طرح دعوی کرد.

باشگاه‌خبرنگاران: محمدجواد ظریف، وزیرخارجه، گفت: وزارت بهداشت ملاحظاتی دارد و وزارت امور خارجه در این زمینه همکاری لازم را دارد، تلاش می‌کنیم این ملاحظات عملیاتی شود. از ایرانیان خارج از کشور و دانشجویانی که در کشورهای خارجی در حال تحصیل هستند تقاضا می‌کنیم متوجه این حساسیت‌ها باشند. ما در فکر آنها هستیم. خانواده‌های دانشجویان ایرانی در خارج از کشور نگران نباشند به فکر آنها هستیم.

مهر: اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان در حال فراهم کردن مقدماتی هستند تا کل یا بخشی از حقوق فروردین خود را برای کمک به مهار کرونا اختصاص دهند.

دراین پرونده بخوانید ...