شناسه خبر : 32809 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرنا: احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، با بیان اینکه هرکس قصد ثبت‌نام (برای داوطلبی نمایندگی مجلس) دارد خوب قانون را مطالعه کرده و از شرایط ثبت‌نام آگاه شود، گفت: آنهایی که شرایط قانونی را دارند برای نمایندگی ثبت‌نام کنند و افرادی که آلوده به فسادند باید بدانند مجلس جای آنها نیست.

ایسنا: قوه قضائیه اعلام کرد که محدودیت‌های قضایی و حقوقی در مورد اموال اعضای شبکه ایران اینترنشنال اعمال شده است. عناصر کلیدی و موثر این شبکه معاند که در خارج از کشور مشارکت مستقیم در تخریب اموال عمومی و شهروندان داشتند با محدودیت‌های قضایی و حقوقی در مورد اموال خود مواجه شده‌اند.

ایسنا: سخنگوی سپاه پاسداران گفت: متاسفانه از جناح‌های مختلف داخلی به تور شبکه آمدنیوز افتاده‌اند که همه شناسایی شده و به مرور اعلام خواهد شد.

ایلنا: محمود صادقی،‌ عضو فراکسیون امید، درباره اینکه برخی عنوان می‌کنند به خانواده‌های کشته‌شدگان حوادث اخیر گفته می‌شود برای گرفتن اجساد باید پولی را واریز کنند، عنوان کرد: تاکنون خبر موثقی در این زمینه به دست ما نرسیده است و در فضای مجازی مطالبی را با این عنوان مشاهده کردیم، اگر خانواده‌ها و اشخاص مطلعی در این رابطه وجود دارند این موضوع را به ما بیان کنند.

مهر: علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: کسی در دنیا فکر نمی‌کرد بتوانیم ظرف ۴۸ ساعت آشوب‌ها را در ایران جمع کنیم.

تسنیم: سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دانشگاه تبریز با بیان اینکه هر دانشگاهی می‌تواند به عنوان «دولت در سایه»، بهترین بستر برای کمک به دولت‌ها باشد، گفت: این کمک یا انتقاد باید به قصد اصلاح باشد و نه برای کینه‌توزی.

مهر: سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد که دخالت و حمایت علنی سردمداران اروپا و آمریکا از تخریب اموال عمومی و قتل عام مردم با سلاح گرم و سرد، در مراجع بین‌المللی پیگیری شود.

فارس: پناهیان گفت: اگر می‌توانستیم بسیج را در سیاست وارد کنیم، در این صورت کَلّاش‌ها و زبان‌بازها وارد سیاست نمی‌شدند، افرادی که در دو سخنرانی، متفاوت حرف می‌زدند وارد سیاست نمی‌شدند!

ایسنا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پاس حضور مردم در راهپیمایی‌های خودجوش دفاع از اقتدار و امنیت کشور بیانیه تقدیر و تشکر صادر کرد.

ایسنا: غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی، با بیان اینکه بخشی از مردمی که هفته گذشته به خیابان آمدند معترض بودند، تاکید کرد که امروز مردم با تورم، گرانی، بیکاری و مشکلات معیشتی مواجه هستند اما اصل نظام و رهبری را می‌خواهند و قبول دارند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها