شناسه خبر : 29229 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرنا: آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تشکر کرده است. او مدعی شده ترامپ با تشدید تحریم‌ها به نفوذ ایران در سوریه، لبنان، غزه، عراق و یمن «ضربه‌ای کاری» زده است.

ایرنا: علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری دولت‌های نهم و دهم، به اتهام تمرد از امر ماموران قضایی و انتظامی به ۹۱ روز حبس قطعی محکوم شد.

ایلنا: رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی در مورد تخلیه دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: این وظیفه ماست، با بنده هم در این مورد صحبت شده است. از آنها خواسته‌ایم که جایی را پیدا کنند و هر مکانی را که خودشان بخواهند ما در اختیارشان خواهیم گذاشت. اگر محل خاصی را در نظر داشته باشند و بخواهند اجاره کنند ما مشکل خاصی نداریم.

باشگاه خبرنگاران: سفیر ایران در لندن گفت: سفارت ایران برای ارائه مشاوره حقوقی به کارکنان ایران اینترنشنال که مورد تهدید قرار گرفته‌اند، آمادگی دارد.

سپاه‌نیوز: فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات سخیف پمپئو علیه فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه همگان می‌دانند تدبیر بی‌نظیر «قاسم سلیمانی» سرزمین‌های اسلامی را از لوث وجود تروریست‌های تکفیری دست‌نشانده شما پاک کرد، گفت: بیش از این آمریکا را بی‌آبرو نکنید.

ایرنا: رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان ربوده‌شده به نزدیک مرز افغانستان در خاک پاکستان منتقل شده‌اند که دولت مرکزی اسلام‌آباد تسلطی به این مناطق ندارد.

فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان فرمول عبور از شرایط را پیدا نکرده‌اند. در نوسانات ارز مشاهده کردیم که هر کدام از آقایان سکان تیم اقتصادی را دست گرفت، فرمولی را امتحان کرد. گروه دیگر عامدانه علیه نظام برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند، شرایط کنونی اقتصاد ایران به عدم پاسخگویی توانمند به تحریم‌ها مربوط می‌شود.

ایسنا: محمدرضا عارف با اظهار تاسف از عدم ثبات در مدیریت شهری، تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران و اکثر کلانشهرها به ‌واسطه حضور در لیست امید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان توانستند رای بیاورند و اشتباه است که تصور کنند عقبه حزبی‌شان باعث رای‌آوری آنها شده است.

ایسنا: وزیر امور خارجه با اشاره به لیست تحریم‌های آمریکا نوشت: آمریکا در یک عملیات روانی از سر استیصال برای مفصل کردن فهرست نهادهای تحریم‌شده ایرانی -که ناخواسته هدف قرار گرفتن مردم عادی ایران را نیز نشان داد- یک بانک که شش سال پیش تعطیل شد و یک کشتی را که سال گذشته غرق و به صورت گسترده‌ای رسانه‌ای شد هدف تحریم‌های خود قرار داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها