شناسه خبر : 22706 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

فارس: وکیل مدافع تعدادی از متعرضان به سفارت عربستان گفت: حکم سه ماه و شش ماه حبس برای حمله‌کنندگان به سفارت عربستان در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.

مهر: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پژوهش درباره آثار برداشت غیرمجاز آب از سفره‌های زیرزمینی، حکم قاضی شعبه اول دادگاه عمومی مراوه تپه برای یک بهره‌بردار غیرمجاز از چاه در این شهرستان بوده است.

ایسنا: سخنگوی دولت در خصوص بیماری مهدی کروبی گفت: ما موظفیم برای هر شهروندی که کسالت داشته باشد اقدام کنیم چه برسد به این افراد که ما خود را مسوول سلامتی آنها می‌دانیم. در این رابطه با وزیر بهداشت صحبت می‌کنیم و ان‌شاءالله سلامتی عاجل برای این شخصیت‌ها ایجاد و کدورت‌ها رفع شود. باب مفتوح است و رهبری هم  در این خصوص هیچ چیزی را غیر‌قابل حل ندانسته‌اند.

ایسنا: محمدرضا تاجیک گفت: جریان اصلاحات وارد یک برهه تاریخی شده که بدون شک خودش می‌تواند آینده این شرایط تاریخی را رقم بزند، در غیر این صورت و در نبود فعالیت‌های موثر اصلاح‌طلبان درجامعه این امکان وجود دارد که در ۱۴۰۰ آنها قدرت را به رقیب واگذار کنند.

ایسنا: نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۴۰ نماینده مجلس در کارگروه ویژه در دست بررسی است.

ایرنا: معاون امور زنان رئیس‌جمهور گفت: تعداد زنان در کابینه کم نشده است؛ سه زن در کابینه در جایگاه معاونت رئیس‌جمهور حضور دارند‌، البته نه در جایگاه‌هایی که بودند از این‌رو جابه‌جایی‌هایی صورت گرفته است.

تسنیم: وزیر امور خارجه ایران در خصوص دیدارش با وزیر خارجه عربستان گفت: در جلسات بین‌المللی در سازمان‌های بین‌المللی اتفاقی که معمولی است دیدارهاست؛ باعادل الجبیر به‌طور اتفاقی دیدار کردیم، در جمهوری اسلامی گرچه با بسیاری از سیاست‌های عربستان اختلاف داریم اما سیاست‌ ما این است که باید با همسایگان خود رابطه مناسب بر اساس رابطه متقابل داشته باشیم.

مهر: یکی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه مورد فحاشی و ضرب و شتم یکی از نمایندگان مجلس قرار گرفت و در پی این درگیری بینی مامور پلیس با ضربه سر نماینده  دچار شکستگی شد. در پی این حادثه نیروی انتظامی از نماینده مذکور شکایت کرد. 

فارس:‌ دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تصریح کرد آمریکا دنبال خروج از برجام با هزینه ایران است ولی به‌طور قطع این فرصت را به او نخواهیم داد که البته این به مفهوم حفظ برجام با هر هزینه‌ای نیست.

ایلنا: مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس‌جمهور از عدم حضورش در دولت آینده خبر داد.

 

دراین پرونده بخوانید ...