شناسه خبر : 21426 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

روزنامه جمهوری اسلامی: در بسیاری از روستاها مردم می‌گویند یکی از کاندیداها به ما وعده داده بود به محض اینکه برای سفر زیارتی کربلا ثبت‌نام کنیم هزینه آن را به ما پرداخت خواهد کرد که رد صلاحیت شد.

ایرنا: محسن هاشمی گفت تمامی اتفاقات سال 60 در خاطرات آیت‌الله هاشمی موجود است اما با همه این اوصاف آن مرحوم سال‌های آخر دولت گذشته را بسیار بحرانی‌تر از سال‌های اوایل انقلاب توصیف می‌کرد.

تسنیم: محمدرضا باهنر گفت: برخی معتقدند برجام هیچ آثاری نداشت و سیاه‌نمایی می‌کنند اما من معتقدم قرار بود ما با برجام 10 گل به طرف بزنیم و هیچ گلی نخوریم اما در نهایت هفت گل زدیم و دو گل هم خوردیم. اگر امروز از بنده سوال کنند آیا حاضرید به قبل از برجام برگردید می‌گویم خیر.

دیده‌بان ایران: نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: هاشمی‌طبا خودش شوکه است که چرا تایید صلاحیت شده است. اگر قالیباف به نفع رئیسی کنار نرود، در ابتدا اولین چوب را از اصولگرایان خواهد خورد.

ایرنا: حسن روحانی در حکمی محمد شریعتمداری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

حوزه: آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: ما در مساله انتخابات نه هیچ دخالتی کردیم؛ و نه خواهیم کرد و مطلقاً راجع به جناح‌ها ورودی نکرده و نخواهیم داشت. آیا سزاوار است برای رسیدن به چهار روز حکومت، تهمت بزنید؟

ایسنا: محمدجواد ظریف در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر اینکه ما شاید به توافق هسته‌ای پایبند نباشیم، اظهار کرد: شما به حرف‌های ایشان خیلی توجهی نکنید.

ایلنا: مرتضی حاجی چهره سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، که در دولت سیدمحمد خاتمی مسوولیت وزارت آموزش‌وپرورش را بر عهده داشت به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تهران انتخاب شد.

نامه‌نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که همیشه در آستانه‌ انتخابات شاهد جوسازی‌هایی علیه سپاه پاسداران با اتهام دخالت این نهاد در انتخابات بوده‌ایم، گفت: سپاه در انتخابات دخالت نکرده و نخواهد کرد.

ایلنا: قاضی ناصر سراج طی حکمی علی فرهادی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان منصوب کرد.

 

دراین پرونده بخوانید ...