شناسه خبر : 33832 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

خبرآنلاین: حدود ۶۹۴ هزار فقره چک به ارزش حدود ۱۱۲ هـزار میلیارد ریال در دی‌ماه ۱۳۹۸ در کل کشور برگشت خورد که نشان می‌دهد 2 /8 درصد از تعداد و 1 /10 درصد از مبلغ چک‌های صادره، نقد نشده است.

ایرنا: محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد.

خبرآنلاین: محمدرضا کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار از عرضه گسترده مواد شوینده، بهداشتی و ژل ضدعفونی‌کننده با نرخ مصوب در ایستگاه‌های مترو، میادین میوه و تره‌بار و کانکس‌های ویژه توزیع این محصولات در میادین اصلی و نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: عرضه فوق‌العاده کالاهای اساسی در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه‌های منتخب توزیع، آغاز شد.

فارس: گزارش‌های میدانی حاکی است اگرچه قیمت گوشت گوسفندی (در روز هفتم اسفند) نسبت به افزایش ۳۰ هزارتومانی روز گذشته (6 اسفند) ۱۵ هزار تومان کاهش یافته، اما با توجه به انتقال فشار تقاضا روی گوشت گوساله و مرغ احتمال افزایش قیمت این اقلام وجود دارد.

فارس: رضا رحمانی، وزیر صنعت درباره تامین ماسک مورد نیاز مردم، گفت: واردات این کالا بلامانع اعلام شد و مجوز واردات آن صادر شده است و ارز این کالا در اولویت کالایی قرار گرفت.

ایسنا: ارزها و بورس‌های عربی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا ریزشی شدند.

خبرآنلاین: یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف 5 /3 میلیون ماسک طی ۳۶ ساعت منتهی به ششم اسفند در تهران خبر داد.

صداوسیما: حسن عباسی‌معروفان مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد برای تنظیم بازار شب عید، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز در قالب طرح معیشتی و ۱۰ هزار تن از این محصول هم برای مصرف عموم به بازار عرضه می‌شود. گوشت قرمز وارداتی برای تنظیم بازار شب عید به دو صورت به بازار تزریق می‌شود؛ نخست در قالب طرح معیشتی به ازای هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان که از طریق فروشگاه‌ها برای مشمولان طرح یعنی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد توزیع می‌شود. در مرحله دوم، گوشت وارداتی به قیمت ۵۰ هزار تومان که در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها بدون محدودیت برای تنظیم بازار شب عید توزیع می‌شود.

خبرآنلاین: با شیوع بیماری کرونا در کشور و انتشار اخباری مبتنی بر تاثیر برخی محصولات خوراکی بر روند ابتلا به این بیماری بازار شاهد افزایش تقاضا برای خرید برخی از محصولات است.

تسنیم: شورای هماهنگی بانک‌ها مصوب کرد که از شنبه (10 اسفند) به مدت یک هفته، باجه عصر بانک‌های کل کشور تعطیل و ساعت کاری روزانه استان‌های درگیر با بیماری کرونا نیز با مصوبات استانداری هماهنگ شود.

دراین پرونده بخوانید ...