شناسه خبر : 33686 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: با واریز یارانه بهمن‌ماه، هر یارانه‌بگیری که از ابتدا در لیست سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار داشته تاکنون، حدود پنج میلیون تومان دریافت کرده است.

ایرنا: بیژن زنگنه وزیر نفت با تاکید بر اینکه قصدی برای افزایش قیمت سی‌ان‌جی نداریم، گفت: با دوگانه‌سوزشدن خودروها، ‌ می‌توان به جای بنزین سه هزارتومانی از سی‌ان‌جی ۵۰۰تومانی با همان ارزش حرارتی استفاده کرد.

تسنیم: شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: فروش سهام ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال دولت در قالب صندوق‌های قابل معامله در بورس نوعی مردمی‌سازی اموال دولتی است.

تسنیم: یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، در مورد دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص نظارت بر افزایش قیمت خودروها، با بیان اینکه قیمت‌سازی در سایت‌های فروش، یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو است، گفت: از دادستانی می‌خواهیم به نرخ‌گذاری در این سایت‌ها ورود کند.

ایسنا: هیات وزیران در آخرین جلسه خود به پیشنهاد وزارت کار حداکثر مدت موقت برای کارهایی را که ماهیت آنها جنبه غیرمستمر و غیردائم دارد چهار سال تمام تعیین کرد.

خبرآنلاین: مدیر بازاریابی شرکت ایران‌خودرو گفت: خودروسازان هیچ نفعی از افزایش قیمت‌ها در بازار نمی‌برند.

فارس:‌ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در گلوگاه‌هایی که وابستگی داریم، خودکفایی و قطع وابستگی در دستور کار قرار دارد، گفت: در حوزه ساخت داخل از رقم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار عبور کردیم.

ایرنا: آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق معلولان ابلاغ شد که بر اساس آن، حقوق و مزایا یا دستمزد مشمول مالیات یکی از اولیای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید ۵۰ درصد معاف از مالیات می‌شود.

خبرآنلاین: محمدرضا کلامی، سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: تدابیر ویژه‌ای برای آرامش‌بخشی به بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام پیش‌بینی شده است که برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فروش فوق‌العاده در تهران و سایر استان‌ها از آن جمله است.

مهر: عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی با بیان اینکه ۵۰ درصد توان ما صرف خنثی کردن توطئه رانت‌خواران داخلی می‌شود، گفت: با اقدامات و شفاف‌سازی سعی می‌شود از رانت و پولشویی و ثروت‌اندوزی فرصت‌طلبان جلوگیری شود.

خبرآنلاین: محمود علیزاده، معاون سازمان امور مالیاتی گفت: سقف معافیت مالیاتی هنرمندان تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و مازاد بر ۱۰۰ میلیون تومان، مشمول مالیات به نرخ مقرر خواهد شد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها