شناسه خبر : 32890 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایرنا:  رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اعتراضات اخیر اعلام کرد: بیش از ۶۰ درصد بانک‌های البرز به آتش کشیده شد و هدف آن اخلال در شبکه مالی کشور بود. ناراضیان سپس فروشگاه‌های زنجیره‌ای را غارت کرده و زیرساخت مخابراتی را از بین بردند.

ایسنا: سخنگوی دولت به مدیران صنعتی توصیه کرد که به منظور کسب موفقیت، تکنوکراسی و تخصص‌گرایی را در اولویت قرار دهند و از مداخله ذی‌نفعان من غیرحق جلوگیری کنند. او گفت: کشور برای توسعه و طرح‌های عمرانی کسری منابع دارد، اکنون دوران سرمستی ارزی نیست.

ایرنا: سخنگوی قوه قضائیه گفت: در بانک اقتصاد نوین یکی از بدهکاران عمده را بازداشت کردیم و رقم بدهی وی به بانک سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که بعد از بازداشت، ۲۵۰۰ میلیارد تومان را تسویه کرد و به زودی باقی‌مانده بدهی این فرد به نظام بانکی پرداخت می‌شود.

ایسنا: رئیس‌جمهور با بیان اینکه با ادامه روند افزایش مصرف بنزین، در سال ۱۴۰۰ دوباره به واردکننده بنزین تبدیل می‌شدیم، افزود: برای اینکه بتوانیم خودکفا باشیم و مصرف بنزین را کنترل کنیم، طرح سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین اجرا شد.

مهر: کمتر از سه هفته پس از دونرخی شدن بنزین و بازگشت نظام سهمیه‌بندی، در برخی نقاط تهران و شهرستان‌ها بازار خرید و فروش بنزین سهمیه‌ای به نرخ کمتر از سه هزار تومان داغ شده است.

خبرآنلاین: بررسی جزئیات تغییرات نرخ تورم ۱۲ماهه در استان‌ها نشان می‌دهد که بیشترین نرخ تورم مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد (8 /45) و کمترین آن مربوط به استان سمنان (3 /39 درصد) است.

مهر: رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه قیمت برخی کالاها در بازار حباب دارد، گفت: احتمال افزایش لجام‌گسیخته قیمت‌ها وجود داشت که با تشدید نظارت و بازرسی‌ها در بازار، کنترل لازم صورت گرفت.

فارس: وزیر نیرو از امضای یادداشت تفاهمی در روزهای آینده مبنی بر حضور شرکت‌های ایرانی برای ساخت سد، نیروگاه‌های برقابی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در سوریه خبر داد.

ایسنا: بخش دولتی در ایران قرار است ۳۰ هزار واحد مسکونی در سوریه بسازد و این رقم در صورت ورود بخش خصوصی قابلیت افزایش تا ۲۰۰ هزار واحد را دارد که می‌تواند به اشتغال ۲۸۰ هزار نیروی کار ایرانی منجر شود.

ایرنا: حسین فلاح‌جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات، اعلام کرد: خسارتی که به دلیل اغتشاشات اخیر و قطعی اینترنت به حوزه اپراتورها و مخابرات وارد شده، حدوداً هزار و هشتاد میلیارد تومان است که شامل خسارت ناشی از تخریب فیزیکی نیز می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها