شناسه خبر : 31650 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

تسنیم: بانک مرکزی اعلام کرد در آستانه عید قربان فعالیت بازار متشکل ارزی آغاز خواهد شد. رئیس کل بانک مرکزی اظهار امیدواری کرد که با شروع به کار این بازار شاهد شکل‌گیری نرخ واقعی و شفاف اسعار خارجی به‌صورت اسکناس باشیم.

ایسنا: محمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: قرار است همکاری جدیدی بین دولت و شهرداری‌ها برای ساخت مسکن استیجاری شکل بگیرد.

مهر: محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور، گفت: علت افزایش تورم موجود در جامعه به خاطر هجوم عده‌ای سرمایه‌دار بود که قیمت کالاها را با تهدید آمریکا بالا بردند.

فارس: دفتر سخنگوی قوه قضائیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد محمدحسین اصغریان، معاون وقت برنامه‌ریزی استانداری گیلان، به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال و تحصیل مال از طریق نامشروع، به ۷۴ ضربه شلاق و انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت پنج سال محکوم شده است.

ایلنا: سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سازوکارهای پیشنهادی برای حفاظت هر چه بیشتر نیازهای اقتصادی خانوارها از نوسانات هیجانی بازار را تصویب کردند.

ایسنا: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره قیمت نان اعلام کرد که به زودی با هماهنگی وزارت کشور برای تنظیم بازار این کالا از رئیس‌جمهور دستورات لازم را می‌گیریم.

ایسنا: جدیدترین آمار منتشرشده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از رشد بیش از ۱۶درصدی تولید یخچال و فریزر و کاهش بیش از ۳۰درصدی تولید ماشین ‌لباسشویی و تلویزیون است.

مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کارگروه حذف یارانه با مشارکت سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور با محوریت استانداران و فرمانداران و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

فارس: سخنگوی قوه قضائیه گفت: از زمان تشکیل دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی تاکنون 978 حکم قطعی مانند اعدام، حبس ابد، انفصال از خدمت و بازگرداندن اموال صادر شده است.

ایسنا: بر اساس اطلاعیه دادگستری استان خراسان رضوی، با رای دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در استان خراسان رضوی؛ متهمان پرونده پدیده به مجازات‌هایی از جمله حبس ابد، استرداد کلیه اموال و مجموع بیش از ۱۵۰ سال حبس محکوم شدند. محسن پهلوان (مدیرعامل پیشین پدیده) به حبس ابد محکوم شد.

تسنیم: سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت هادی رضوی، یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه، به ۲۰ سال حبس خبر داد.

فارس: رئیس کل بانک مرکزی گفت: از مردادماه سال گذشته تاکنون معادل 5 /27 میلیارد دلار ارز در سامانه نیما عرضه شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها