شناسه خبر : 30263 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

جماران: رئیس دانشگاه تهران گفت: چهارشنبه هفته گذشته دو دانشجوی خارجی این دانشگاه برای تبدیل ارز به ریال به میدان فردوسی مراجعه می‌کنند که از سوی پلیس به جرم اخلال در نظام ارزی دستگیر و روانه زندان می‌شوند.

ایسنا: بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت: با توجه به اینکه در حدود شش هزار پیشنهاد بودجه‌ای از سوی نمایندگان مطرح شده زمانی بیش از حد معمول برای بررسی بودجه نیاز است. در سال‌های گذشته بررسی بودجه حدوداً سه هفته به طول می‌انجامید اما با وجود این پیشنهاد‌ها و روند فعلی بررسی بودجه در صحن بیش از یک ماه زمان نیاز خواهد داشت.

مهر: منابع آگاه به رویترز خبر دادند که تاجران هندی محموله‌های شکر خام خود را برای تحویل در ماه مارس و آوریل، به ایران ارسال خواهند کرد.

ایلنا: درصد تغییرات میانگین شاخص کل قیمت تولیدکننده در چهار فصل منتهی به فصل پاییز سال ۱۳۹۷ نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم تولیدکننده) معادل 2 /35 درصد بوده که نسبت به تورم چهار فصل منتهی به فصل تابستان سال ۱۳۹۷ (2 /24 درصد) افزایش داشته است.

ایلنا: گمرک ایران با ابلاغ بخشنامه‌ای ممنوعیت صادرات قند حاصل از شکر سفید را به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: قرار بود که بنا بر فرمایش رهبر انقلاب اصلاح ساختار در بودجه صورت بگیرد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

ایرنا: بر اساس اعداد مربوط به تورم در میان دهک‌های مختلف هزینه‌ای، فاصله تورمی دهک‌ها در این ماه به 8 /2 درصد رسید که نسبت به ماه قبل (7 /2 درصد) 1 /0 واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایرنا: وزیر صمت گفت: نظارت‌ها بر روند توزیع کالاهای اساسی و تمامی کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰تومانی وارد کشور شده‌اند، تشدید می‌شود.

ایبِنا:‌ با تولید و ورود دستگاه خودپرداز فروش سکه طلا به کشور و استقرار دستگاه‌های VTM با قابلیت خرید سکه طلا در بانک‌ها، امکان خرید انواع سکه برای مردم فراهم شد.

خانه ملت: ۱۵۷ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور خواستار کنترل قیمت کالاهای اساسی شدند.

مهر: رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه حاضرم تمام اسناد مرتبط با فروش ارز صادراتی‌ام را به مراجع صالح ارائه دهم، گفت: بانک مرکزی با من لجبازی کرده و جلسه مشترک برگزار نمی‌کند.

ایسنا: رئیس اتحادیه مکانیست‌های تهران گفت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار لوازم‌یدکی با کمبود قطعه مواجه هستیم که این موضوع عاملی شده تا بازار قطعات تقلبی رونق بگیرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها