شناسه خبر : 29226 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

ایلنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتر نوشت: مسیر ایجاد شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آقازاده، خانم‌زاده، یک ریال، یک دلار، یک میلیارد دلار نمی‌شناسد.

شانا: وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) نوشت: کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک – غیراوپک و کمیته فنی در ماه‌های اخیر از اهداف اولیه تشکیل خود فاصله گرفته است و باید کار خود را متوقف کنند.

ایرنا: دبیر انجمن صنایع لبنی کشور گفت: کارخانه‌های لبنی در کنار افزایش هزینه‌های بسته‌بندی و حمل‌ونقل، هر کیلوگرم شیرخام را 2400 تومان از دامدار می‌خرند.

تسنیم: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: در صورتی که دولت موافقت کند و در لایحه بودجه ۹۸ اعتبار ۱۵ هزار میلیاردتومانی پیش‌بینی شود، حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی تا حدود یک‌میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

ایلنا: رئیس‌کل دادگستری استان تهران با اشاره به محکومیت مدیرعامل موسسه مالی ثامن‌الحجج در دادگاه کیفری یک تهران، از ارسال این پرونده به دیوان عالی کشور خبر داد.

فارس: رئیس سازمان گردشگری گفت: سال گذشته، پنج میلیون و سه هزار نفر گردشگر وارد کشور شد، اما در سال جاری حدود سه میلیون گردشگر وارد کشور شده است.

ایلنا: کارمندان و بازنشستگان مشمول دریافت بسته حمایتی دولت می‌شوند. دولت ۹ هزار میلیارد تومان به این منظور اختصاص داده و آن را به افرادی که کمتر از سه میلیون تومان دریافتی دارند، تخصیص می‌دهد.

فارس: بانک‌ها در پنج سال اخیر ۷۰ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی پول گرفتند و با توجه به اینکه ۸۵ درصد از سپرده‌ها متعلق به 5 /2 درصد افراد است، حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان از این خلق پول نصیب 5 /2 درصد افراد شده است.

ایسنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با وجود مشکلاتی که در سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی در ترکیه به وجود آمده، پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به این کشور متوقف نخواهند شد.

ایرنا: با وجود تلاش دولت برای رفع مشکلات صنعت قطعه‌سازی، کارشناسان می‌گویند کمبود مواد اولیه و افزایش قیمت‌ها سبب شده قطعه‌سازان نتوانند برنامه‌های خود را در موعد مقرر به انجام برسانند و کسری قطعات خودروها در خط تولید همچنان ادامه دارد.

مهر: وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که دولت ارز مورد نیاز کالاهای اساسی را برای نیمه دوم سال جاری و سال ۱۳۹۸ تهیه کرده است.

تسنیم: رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره طرح واگذاری مدیریت اینترنت به نیروهای مسلح گفت: اینها یا شایعه است یا تحلیل غلط.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها