شناسه خبر : 27146 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

خبرآنلاین: بر اساس تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران بیشترین نرخ تورم 12ماهه در اردیبهشت‌ماه 9 /10 درصد مربوط به استان کرمانشاه و کمترین نرخ تورم 9 /5 درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

باشگاه خبرنگاران: وزیر نفت با بیان اینکه هم‌اکنون زمان کار کاسبان تحریم است، تصریح کرد: وزارت نفت تلاش می‌کند با تعیین سازوکارهایی اجازه ندهد که بابک زنجانی‌های جدید رشد کنند.

ایرنا: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از برداشتن سقف ۱۵۰ میلیون یورویی برای تاسیس بانک برون‌مرزی در مناطق آزاد خبر داد.

ایسنا: رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی گفت: در شرایط محدودیت‌های ارزی تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی به واردات محصولی همچون خودرو که در دسته کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید جا نمی‌گیرد، غیرمنطقی است.

مهر: سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده که سهام و اموال و دارایی دولت متعلق به ۶۳۱ بنگاه امسال در صف واگذاری به بخش خصوصی و تعیین تکلیف قرار دارد.

ایسنا: دادستان کل کشور از حضور نماینده دادستانی در فرودگاه مهرآباد خبر داده و اعلام کرده است که از این پس پیگیری ویژه‌ای در زمینه تاخیرهای پروازی صورت می‌گیرد تا شرایط طوری رقم بخورد که مسافران از سرگردانی در فرودگاه دور شوند.

ایلنا: طی دوماهه نخست سال جاری سه هزار و ۱۱ دستگاه انواع خودرو سواری به ارزش ۷۸ میلیون و ۹۹۵ هزار دلار به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 35 /73 و 24 /76 درصد کاهش داشته است.

فارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی گفت: دو هزار میلیارد تومان پسته بر اثر گرمازدگی در این استان از بین رفته است.

ایلنا: رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان مواد غذایی گفت: امروز فروش اصلی اغذیه‌فروشان و ساندویچی‌ها، فلافل است زیرا قیمت آن ارزان است. امروز مردم به دنبال یک غذای شکم‌پرکن هستند نه غذای دارای پروتئین.

مهر: بر اساس تازه‌ترین آمار گمرک از تجارت خارجی ایران واردات گوشی تلفن همراه طی دو ماه نخست سال جاری ۶۱ /۱ درصد از ارزش کل واردات به کشور را به خود اختصاص داده که ارزش دلاری آن ۱۰۹ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۱۴۶ دلار است.

ایرنا: معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه یارانه ارزی داروها حذف نشده و نخواهد شد، گفت: قیمت نهایی دارو برای مصرف‌کننده تغییر نمی‌کند.

خبرآنلاین: رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران از آمادگی بزرگ‌ترین شرکت معدنی روسی برای همکاری در پروژه‌های معدنی ایران خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها