شناسه خبر : 22700 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد شرکت پژوهش و توسعه ناجی به جرم گرانفروشی خدمات در دفاتر پلیس+ 10‌ به 100 میلیارد تومان جریمه محکوم شده است. 

ایرنا: انجمن اقتصاددانان به رئیس‌جمهوری پیشنهاد تشکیل معاونت اقتصادی برای هماهنگی امور اقتصادی را مطرح کرد.

ایلنا: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک قرارداد نفتی بسته می‌شود که منافع کشور در آن است اما بسیاری ایرادات بی‌ربط و صرفاً سیاسی گرفته می‌شود که وزیر نفت را مجبور می‌کند بارها بگوید این همان برنامه ششم است که مجلس تصویب کرده است و وقتی از افراد ایراد‌گیرنده می‌پرسیم کجای قرارداد کج است، می‌گویند من قرارداد را نخوانده‌ام معتمدین ما این‌گونه مطرح کرده‌اند.

ایسنا: سازمان راهداری اعلام کرد سفرهای برون‌شهری در انحصار خودروهایی است که با پلاک «ع» (عمومی) فعالیت می‌کنند و امکان حضور دیگر خودروها (اسنپ) در این بخش فراهم نیست.

تسنیم: بر اساس تصمیم جدید اتخاذ‌شده در رابطه با سپرده‌گذاران تعاونی منحل‌شده فرشتگان که در موسسه کاسپین افتتاح حساب و تعیین تکلیف می‌شوند، وجوه سپرده‌گذاری‌شده مشمول سود مصوب شورای پول و اعتبار خواهد شد.

مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی در معرفی تسهیلات تشویقی ویژه انبوه‌سازان گفت: این تسهیلات ۸۰ میلیون‌تومانی تنها به انبوه‌سازان تعلق می‌گیرد و سود این تسهیلات بسته به بافت شهری هشت و 5/9 درصد است.

تسنیم: شاخص بهای تولید‌کننده هفت درصد افزایش یافت. شاخص بهای تولیدکننده در ایران در 12 ماه منتهی به تیرماه ۱۳۹۶ نسبت به 12 ماه منتهی به تیرماه ۱۳۹۵ به‌میزان هفت درصد افزایش یافت.

ایسنا: محمدرضا نجفی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر مطمئن شویم افزایش قیمت خودرو پراید و سایر خودروها برای پوشش ضعف‌های مدیریتی و هزینه‌های غیر‌کارشناسی و سربار در مراحل تامین تولید و فروش خودروسازان بوده است، تقاضای تحقیق و تفحص از آن فرآیند را در مجلس به جریان می‌اندازیم.

ایلنا: رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر گفت: هم‌‌اکنون بهای هر گرم طلا ۱۱۷ هزار تومان است که در آینده‌ای نزدیک به ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان خواهد رسید.

تسنیم: قرارداد مشارکت تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه به امضا رسید.

مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا پایان سال، سه مرحله توزیع سبد حمایت غذایی تعریف شده و قصد داریم مبلغ مورد نظر به ازای هر خانواده افزایش یابد.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها