شناسه خبر : 28585 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرناپلاس: سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر لزوم اجرای همه‌پرسی گفت: چهار دهه مسوولان برای مردم تصمیم گرفتند و با وجود تصمیمات غلط، مردم همراهی کردند. یک‌بار بگذاریم مردم برای مشکلات کشور تصمیم بگیرند.

ایسنا: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در شرایط دشوار و خطیری هستیم، گفت: مدیران کم‌انگیزه یا بی‌انگیزه که اهل نق زدن هستند، افراد این شرایط خطیر نیستند.

ایلنا: مشاور مقام معظم رهبری تاکید کرد: اینکه دلار پول بین‌المللی باشد توطئه آرامکوی عربستان و آمریکاست و ان‌شاءالله با استفاده از پول ملی در مبادلات بین‌المللی این توطئه اقتصادی برطرف شود.

جماران: محمدجواد حجتی‌کرمانی گفت: در جلساتی که من در گذشته با آقای مصباح داشتم، ایشان صریحاً می‌گفتند که حوصله روزنامه خواندن ندارد و روزنامه را زائد و خواندنش را اتلاف وقت می‌داند.

ایرنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نقش ستون پنجم در تشدید مشکلات را بیشتر از تحریم‌ها دانست و گفت: موضوع تحریم را اگر به عنوان یک واقعیت نبینیم، برخورد واقع‌گرایانه هم با آن صورت نمی‌گیرد ضمن اینکه اثر خارجی تحریم‌ها کمتر از ستون پنجم در داخل است.

ایلنا: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: من بازنشسته نیستم، چرا در مورد من این شایعات را مطرح می‌کنند؟ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل من نمی‌شود.

ایسنا: حکم اعدام سه تن از محکومان دادگاه‌های انقلاب تهران و سنندج لقمان مرادی، زانیار مرادی و رامین حسین‌پناهی اجرا شد. دو نفر اول در سال 88 در اقدام تروریستی در شهرستان مریوان منجر به فوت سه نفر و از جمله فرزند امام جمعه مریوان شده‌اند.

ایرنا: غلامحسین اسماعیلی، رئیس‌کل دادگستری استان تهران از قطعیت یافتن حکم ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق ناظم مدرسه معین در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

ایسنا: سیداحمد زرگر از قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مفاسد اقتصادی در واکنش به انتقادات مطرح‌شده نسبت به قوه قضائیه مبنی بر عدم برخورد با دانه‌درشت‌ها گفت: ان‌شاءالله به دانه‌درشت‌ها هم می‌رسیم.

تسنیم: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دوران بزن‌دررو در عرصه جهانی پایان یافته و هر اقدام خصمانه علیه کشور را در هر عرصه‌ای پاسخ ۱۰ برابری می‌دهیم.

روزنامه جوان: پنج طلبه به دلیل شکایت دولت توسط دادگاه ویژه روحانیت در ماجرای پلاکارد مشهور تجمع اعتراضی طلاب فیضیه دستگیر شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها