شناسه خبر : 35216 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: میزان شیوع هپاتیت در جمعیت اهداکنندگان خون با فرهنگ‌سازی، آموزش و ارتقای فرآیندهای انتخاب اهداکننده و اجرای برنامه خودحذفی محرمانه و حذف خون جایگزین ۱۰ برابر کمتر از جمعیت عمومی کشور است.

ایرنا: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منازل خبر داد و گفت: کشفیات سرقت در این مرحله از طرح، نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از کاهش ۱۰۰ هزارنفری مسافران مترو در پی اعمال محدودیت‌ها در تهران خبر داد.

فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی آینده، آموزش و پرورش ۱۴ میلیون دانش‌آموز را غربالگری می‌کند تا تعداد دانش‌آموزانی که چاق هستند یا اضافه‌وزن دارند، مشخص شود.

ایسنا: عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران از ارائه گزارش نهایی شورای شهر در مورد حادثه کلینیک سینا تا پایان مردادماه خبر داد. زهرا نژادبهرام گفت: پس از حادثه حریق کلینیک سینا و مرگ 19 نفر از شهروندان، اعضای شورای شهر به‌عنوان نمایندگان مردم خواهان راه‌اندازی کمیته‌ای ویژه برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه شدند.

ایلنا: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۸۹ هزار نفر نسبت به دریافت کارت آزمون دکترای سال ۹۹ اقدام کردند.

ایسنا: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش جزئیات راه‌اندازی مدرسه مجازی ایرانیان در سال تحصیلی جدید را اعلام کرد و گفت: امسال اعزام معلمان به کشورهایی که کمبود شدید داریم انجام می‌شود اما بسیار محدود خواهد بود و شاید به ۴۰ نفر هم نرسد.

ایرنا: سعید آبروتن عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام اینکه کرونا تظاهرات بالینی متغیری بر روی قلب دارد، یکی از آنها را سکته قلبی دانست.

ایلنا: شهردار تهران درباره کیک تولدی که در شبکه‌های مجازی تصور شد برای تولد ۵۰سالگی بهشت زهرا تهیه شده، گفت: فضای رسانه‌ای اینطور است که بی‌رحمانه نقد می‌کند. این نقد هم بر اساس استنباط شخصی است که اولین پیام را منتشر می‌کند. لزوماً هم آن پیام به معنای پیام درست نیست.

فارس: در حال حاضر بازار معلمان خصوصی به ویژه در دوره متوسطه دوم داغ است و هر ساعت 200 تا 300 هزار تومان می‌گیرند و به صورت حضوری به دانش‌آموزان تدریس می‌کنند.

ایرنا: موسسه خیریه کهریزک با توجه به شیوع بیماری کرونا، از نیکوکاران دعوت کرد تا از طریق مجازی و به صورت غیرحضوری هدایا و نذورات خود را پرداخت کنند.

دراین پرونده بخوانید ...