شناسه خبر : 31016 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

تسنیم: مدیر فروش یکی از برندهای موتورسیکلت‌ با بیان اینکه استقبال شهروندان برای خرید موتورهای برقی افزایش یافته است، گفت: برای خرید یک موتور برقی ۱۱میلیونی، حداقل سه میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت و باقی آن طی ۱۲ ماه بدون بهره دریافت می‌شود.

ایسنا: استاندار تهران با تاکید بر اینکه در تابستان سال جاری با قطعی برق در استان روبه‌رو خواهیم بود، افزود: میزان مصرف در استان تهران ۴۵۰۰ مگاوات است که ۴۰ درصد آن به وسایل سرمایشی در ادارات مرتبط است.

ایلنا: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اعتراض کارکنان مترو گفت: از شهردار تهران درخواست کردیم موضوع را پیگیری کند. این مساله مشکل حادی نبود و تنها با شایعه‌پراکنی به آن دامن زده شد.

ایرنا: مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات یکی از وکلا در خصوص صدور حکم حمل سلاح برای مقامات و مسوولان از جمله شهردار اسبق تهران توسط این سازمان گفت: این سازمان هیچ نقشی در صدور مجوز حمل سلاح ندارد و اصلاً مرجع صدور چنین مجوزهایی نیست.

فارس: مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انتخاب لباس فرم دانش‌آموزان اجباری نیست، گفت: انتخاب لباس فرم دانش‌آموزان توسط انجمن اولیا و مربیان و دانش‌آموزان انجام می‌شود.

ایرنا: صندوق بازنشستگی کشوری چگونگی افزایش حقوق بازنشستگان کشوری بر اساس ابلاغ سازمان برنامه و بودجه در دو بخش و برای یک‌میلیون و ۴۲۴ هزار و ۱۱۱ رکورد ثبت‌شده را اعلام کرد.

فارس: سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگه آماده به خدمت به تاریخ خرداد را دریافت کرده‌اند به خدمت سربازی فراخواند.

ایسنا: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آغاز مجدد طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از ابتدای خردادماه خبر داد.

ایلنا: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از مبارزه با ملخ‌ها در شش شهرستان استان تهران خبر داد و گفت: مبارزه با ملخ‌ها در مناطقی از فرودگاه امام، اراضی رباط کریم و دشت ورامین در مناطق پاکدشت و شریف‌آباد صورت گرفته است.

فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون کشور اظهار داشت: در فرآیند تولید فرآورده‌های خون، ما از سانتریفیوژ استفاده می‌کنیم که خون کامل را به سه فرآورده گلبول قرمز، پلاسما و پلاکت تبدیل می‌کند.

ایلنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست همکاری‌های دوجانبه جمعیت هلال‌احمر و وزارت ارتباطات با اشاره به اهمیت تامین ارتباط در زمان حوادث و بحران‌ها گفت: امروز شرایط ارتباطی بعد از حادثه به شرایط مطلوبی رسیده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها