شناسه خبر : 30941 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

فارس: سردیس مرحوم جمشید مشایخی به دلیل بی‌شباهتی به این هنرمند صدای شورای شهری‌ها را درآورد. شهرداری قول داد مجسمه را شبیه‌سازی کند، مجسمه‌ساز تغییرات را انجام داد و خانواده مشایخی سردیس جدید را تایید کردند.

تسنیم: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا 5:30 صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

مهر: شهردار تهران گفت: امروز ساختمان‌های بلند یا مال‌های بزرگ تجاری ثروت‌های یک شهر نیستند بلکه ارزش‌های هنرمندانه و معمارانه و زیبایی‌شناسانه یک شهر است.

ایسنا: عضو هیات علمی دانشکده بهداشت و ایمنی شهید بهشتی با هشدار نسبت به آمار بالای سزارین در ایران، این امر را نتیجه پزشک‌سالاری در نظام سلامت کشور دانست و گفت: این در حالی است که ۸۰ درصد از مادران باردار توانایی زایمان طبیعی را دارند.

ایرنا: قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر روز 7 تا 10 نفر از کسانی که منتظر پیوند عضو هستند جان خود را از دست می‌دهند و می‌توان با فرهنگ‌سازی و اهدای عضو افراد مرگ مغزی، فهرست منتظران اهدای عضو را از بین برد.

فارس: معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: در تابستان امسال پروانه شکار برای چهارپایان صادر نخواهد شد.

ایرنا: یک متخصص بیماری‌های داخلی گفت: مصرف خودسرانه مکمل‌های غذایی ممنوع است، هیچ فردی نباید مصرف مواد غذایی تازه و مورد نیاز بدن را کنار بگذارد و برای تامین نیازهایش فقط به استفاده از مکمل‌ها روی آورد.

تسنیم: سازمان سنجش با تاکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ تغییر نمی‌کند، اعلام کرد: پیگیر جدی ارائه تسهیلات لازم برای داوطلبان آسیب‌دیده مستقیم از حوادث اخیر (سیل) هستیم.

مهر: رئیس سازمان زندان‌ها گفت: ۵۶ درصد خانواده زندانیان فاقد شغل هستند. اصغر جهانگیر با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان به دلیل اینکه سرپرست خانواده حضور ندارد، دچار تنگناهای معیشتی می‌شوند، گفت: بیش از ۶۳ هزار خانواده زندانیان تحت حمایت قرار دارند.

تسنیم: سخنگوی سازمان اورژانس اظهار کرد: از تاریخ 18 لغایت 31 اردیبهشت‌ماه 98 به علت سوانح جوی سیل، صاعقه و توفان در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، خراسان رضوی و جنوبی، چهارمحال بختیاری، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، فارس، خوزستان، کرمان، لرستان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان 22 نفر کشته و 53 نفر مصدوم شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها