شناسه خبر : 7858 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب ما همواره با مشکل تحریم روبه‌رو بودیم اما در این شرایط نیز باید جلوی سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم.

تسنیم: گمرک چین مبادلات تجاری ایران و چین در سال 2014 را 51 میلیارد و 851 میلیون دلار اعلام کرد که بالاترین رقم مبادلات تجاری بین دو کشور محسوب می‌شود.

فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عده‌ای تصور می‌کنند که شغل باید در بنگاه‌های بزرگ ایجاد شود، در حالی که سیاست اشتغال بزرگ در بنگاه کوچک سیاست درستی است که در دستور کار قرار گرفته است.

اقتصادنیوز: شاخص تورم میانگین روستایی در ادامه روند نزولی خود از 8/16 درصد در آذر‌ماه به 9/14 درصد در دی‌ماه رسیده که یکی از کمترین نرخ‌های تورم روستایی در سال‌های اخیر است.

ایسنا: معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه مطالعات لازم برای تفکیک آب شرب از بهداشتی صورت گرفته گفت: تفکیک آب در حومه تهران اجرا خواهد شد.

مهر: میزان ورود آب به سدهای کشور از مهرماه امسال تاکنون 17 درصد کاهش یافته و هم‌اکنون تنها 41 درصد مخازن از آب پر شده است.

تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام تحقیق و تفحص از وزارت امور اقتصادی و دارایی در مورد نحوه واگذاری سهام عدالت به دلیل عدم شفاف‌سازی در واگذاری، توزیع و پرداخت این سهام موافقت کردند.

ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین واحد تولید سیم لاکی کشور در بروجرد گفت: ایران یکی از تولیدکنندگان مس دنیاست و ما تا به حال این محصول را به صورت خام صادر می‎کردیم، اما از این پس محصول تبدیل شده صادر خواهیم کرد.

ایلنا: رئیس کل بانک مرکزی گفت: برداشت 2/1 میلیارددلاری از منابع بانک مرکزی موضوعی خیلی عادی و طبیعی و دارای مجوز بوده که در این ارتباط توضیحات لازم نیز داده شده، اما برخی آن را بزرگ جلوه می‌دهند.

مهر: تولید انواع خودرو در کشور در 10‌ماهه منتهی به دی‌ماه امسال با رشد 4/61درصدی نسبت به 10‌ماهه سال گذشته به مرز 930 هزار و 449 دستگاه رسید.

فارس: غلامحسین شافعی از ارسال بسته‌ پیشنهادی کمیسیون‌های اتاق بازرگانی ایران به دولت در مورد اصلاح تعرفه ترجیحی ایران و ترکیه خبر داد.

ایسنا: گزارش تفریغ بودجه 92 که بر اساس قانون توسط دیوان محاسبات کل کشور تهیه و تدوین می‌شود، روز چهارشنبه توسط امین‌حسین رحیمی رئیس‌کل این دیوان به مجلس تقدیم شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها