شناسه خبر : 5785 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: وزیر اقتصاد با اعلام اینکه بانک‌ها امسال ماموریت و الزام ویژه‌ای برای اعطای تسهیلات به طرح‌های تولیدی دارند، عدم همکاری احتمالی برخی بانک‌ها و موسسات مالی در عمل به تعهدات خود را غیرقابل چشم‌پوشی دانست و تاکید کرد با همکاری بانک مرکزی با چنین رفتارهایی برخورد جدی خواهد شد.
خبرآنلاین: مرکز اطلاعات و امنیت سازمان جهانی گمرک در تازه‌ترین رده‌بندی جهانی رتبه گمرکات را در مبارزه با تخلفات گمرکی و قاچاق اعلام کرد. بر این اساس گمرک ایران پس از نیوزیلند و پاکستان رتبه سوم را کسب کرده است.
صدا و سیما: مدیرعامل بانک توسعه صادرات از کاهش پنج‌درصدی نرخ سود تسهیلات بنگاه‌های صادراتی خبر داد و گفت: نرخ 16‌درصدی تسهیلات بنگاه‌های صادراتی به 11 درصد کاهش می‌یابد که این نرخ در قراردادهای آینده اجرایی می‌شود.
تسنیم: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: با مساعدت ویژه وزیر اقتصاد فرآیند پرداخت بدهی مالیاتی شرکت پدیده شاندیز تسهیل و تعیین تکلیف شد.
ایلنا: مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه روزانه ۳۵۰۰ تا چهار هزار نفر وام ازدواج دریافت می‌کنند، گفت: در مدت پنج ماه اخیر میانگین به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار نفر در ماه وام ازدواج پرداخت شده است.
ایسنا: رحیم زارع و حسینی‌شاهرودی نمایندگان آباده و شاهرود و فاطمه حسینی نماینده تهران به عنوان نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شدند.
ایرنا: وزیر ارتباطات در همایش تجاری ایران و روسیه گفت: با امضای دو سند همکاری بانکی بین دو کشور، روابط تجاری تهران و مسکو که همیشه از نبود روابط بانکی خوب و سالم رنج می‌برد، از این پس مشکلی نخواهد داشت.
ایسنا: سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد ۳۰ نفر در پرونده واگذاری املاک شهرداری احضار شده‌اند؛ البته این بدین معنا نیست که همه متهم یا مجرم هستند.
تابناک: وزیر نفت از آمادگی روس‌نفت روسیه با مشارکت یک شرکت ایرانی برای توسعه میدان آزادگان خبر داد و گفت: این شرکت روسی برای توسعه سه میدان نفتی دیگر هم مذاکراتی را با شرکت‌های ایرانی آغاز کرده است.
تسنیم: واردات فرانسه از ایران در ۹‌ماهه سال جاری میلادی ۳۴ برابر شد و تراز تجاری ایران با این کشور به مثبت ۳۸۳ میلیون یورو رسید.
شانا: از مجموع تولید نفت جهان با توافق وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، یک میلیون و ۷۶۰ تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز کاهش می‌یابد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها