شناسه خبر : 4398 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبرهای کوتاه

قاضی سراج، مسوول رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیارد‌تومانی با اظهار اینکه ایران «هشت ماه» پیش درخواست قرار گرفتن نام محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی را در فهرست اینترپل مطرح کرده بود، گفت:

واکنش به قرار گرفتن نام خاوری در فهرست «اینترپل»
قاضی سراج، مسوول رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیارد‌تومانی با اظهار اینکه ایران «هشت ماه» پیش درخواست قرار گرفتن نام محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی را در فهرست اینترپل مطرح کرده بود، گفت: «مسوولان اینترپل باید پاسخگوی این مطلب باشند که چرا پس از هشت ماه، نام او را در سایت خود منعکس کرده‌اند.»

مذاکرات برای هدفمندی در سال آینده
سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس با اشاره به پایان جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: در این جلسات، بر سر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توافق نشد و ادامه جلسات با موضوع اجرای فاز دوم به سال آینده و بعد از تصویب لایحه بودجه 92 موکول شد.

دور جدید پیش‌فروش سکه
مرحله جدید پیش‌فروش سکه از سوی بانک مرکزی به زودی آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده، مکانیسم پیش‌فروش نسبت به دوره قبل که سال گذشته بود، تغییر خواهد داشت.

وام جدید 500 میلیاردتومانی به خودروسازان
مسعود موحدی قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، به هر یک از خودروسازان 500 میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.

تایید توقف عرضه خودرو از سوی خودروسازان
به گفته شهرام میرآخورلو مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خودروسازان عرضه را از نهم بهمن‌ماه متوقف کرده‌اند تا براساس قیمت‌های جدید بتوانند عرضه را مجدداً آغاز کنند.

افزایش کم‌سابقه صادرات نفت ایران
خبرگزاری رویترز به نقل از کارشناسان و منابع نزدیک به شرکت‌های کشتیرانی از افزایش کم‌سابقه صادرات نفت ایران در ماه دسامبر گذشته (10 آذر تا 10 دی سال جاری) خبر داد.

کاهش 17درصدی پرونده‌های قاچاق
رئیس کل گمرک ایران تعداد پرونده‌های قاچاق در 10ماهه امسال را 20 هزار و 600 پرونده اعلام کرد که از لحاظ تعداد 17 درصد کاهش اما از لحاظ بها 150 درصد رشد داشته و به 10 هزار و 500 میلیارد ریال رسیده است.

بانک صادرات هم از تحریم خارج شد
پس از برقراری تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بانک صادرات ایران، این بانک با پیگیری‌های حقوقی مداوم توانست حقانیت خویش را اثبات و با رای دادگاه اروپایی از فهرست تحریم‌ها خارج شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها