شناسه خبر : 17516 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: به گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم تولیدکننده کل بخش معدن در پاییز 95 منفی هفت درصد شد.
مهر: معاون وزیر نفت با تشریح برنامه‌های جدید پمپ‌بنزین‌سازی در تهران گفت: بر اساس مفاد مصوب‌شده در قانون بودجه، واردات و صادرات بنزین از سوی بخش خصوصی بلامانع بوده و آزاد است.
ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 5 /1 میلیون نفر در سه سال گذشته وارد بازار کار شده‌اند و دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور دارد.
تسنیم: شاخــص کـــل قیمت تولیدکننده نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران در پاییز ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 48 /4 درصد افزایش داشته است.
ایرنا: نایب‌رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: پنج میلیارد تومان به صورت قرض‌الحسنه از سوی اتاق ایران در اختیار کارفرمایان پلاسکو قرار می‌گیرد.
مهر: معاون وزیر اقتصاد با اشاره به شوک‌هایی که در بازار ارز طی دو ماه اخیر رخ داده است، از توقف موقتی اجرای پروژه یکسان‌سازی نرخ ارز خبر داد و گفت: تا پایان امسال، خبری از ارز تک‌نرخی نیست.
فارس: هادی قوامی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ مجلس گفت: ماخذ مالیات ارزش‌افزوده از سال آینده، مالیات بر مصرف می‌شود.
ایلنا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سالانه ۹۰۰ هزار فارغ‌التحصیل به سمت بازار کار می‌آیند که باید برای آنها تولید شغل کرد.
مهر: مرکز آمار ایران نرخ تورم سالانه خانوارهای روستایی در دی‌ماه امسال را 1 /7 درصد اعلام کرد که نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.
صداوسیما: مدیرعامل ایکاپ گفت: نخستین محصول پژو 2008 که تا چند روز دیگر در بازار اروپا عرضه می‌شود تا یک ماه دیگر در ایران‌خودرو تولید خواهد شد که در تاریخ خودروسازی کشور بی‌سابقه است.
ایسنا: رئیس سازمان دامپزشکی از تلف شدن حدود شش میلیون قطعه طیور بر اثر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خبر داد.
تسنیم: رئیس‌کل بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه بخشودگی جرایم تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.
ایلنا: وزیر راه و شهرسازی در مورد احتمال لغو یا تعلیق قرارداد خرید هواپیمای بوئینگ و ایرباس به دلیل مواضع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید و به قوت خود باقی است.
مهر: رئیس سازمان اموال تملیکی در خصوص فروش اموال امیرمنصور آریا گفت: ۱۷ پرونده ملکی به ارزش ۱۰۱۸ میلیارد ریال در سال ۹۴ و در سال جاری نیز ۱۷ پرونده ملکی به ارزش ۲۳۹ میلیارد ریال از اموال وی به فروش رسیده است. گروه فولاد هم با قیمت اولیه چهار هزار میلیارد ریال در دست پیگیری است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها