شناسه خبر : 16080 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

طرح موضوع

بزرگان اتاق بازرگانی در نماز جمعه

تریبون نماز جمعه تهران به فاصله دو هفته در اختیار دو گرداننده مهم‌ترین اتاق‌های بازرگانی ایران قرار گرفت.

تریبون نماز جمعه تهران به فاصله دو هفته در اختیار دو گرداننده مهم‌ترین اتاق‌های بازرگانی ایران قرار گرفت. این برای نخستین بار در طول دوران پس از انقلاب است که دو رئیس اتاق بازرگانی که نماد بخش خصوصی ایران است، به فاصله زمانی نزدیک، در جایگاه تریبون نماز جمعه تهران می‌ایستند و هر دو از مواضع اقتصادی با مردم سخن می‌گویند.
آخرین جمعه از مردادماه گذشته، یحیی آل‌اسحاق در جایگاه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران قرار گرفت. او که ریاست اتاق بازرگانی تهران را در دست دارد، در این جایگاه مبنای سخنانش را «تحقق حماسه اقتصادی» قرار داد و اینکه بخش خصوصی ایران همانند یک سرباز، دولت یازدهم را در این مسیر همراهی خواهد کرد.
دو هفته پس از سخنرانی یحیی آل‌اسحاق در مراسم نماز جمعه تهران، این بار محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران به دانشگاه تهران رفت و در خطبه‌های پیش از نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت. حضور نهاوندیان در مراسم نماز جمعه تهران، مصادف با هفته دولت بود.
او البته در قامت رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در پشت تریبون سخنرانی نماز جمعه تهران ایستاد و در این جایگاه از حذف پدیده «شبه‌دولت» در اقتصاد ایران سخن گفت.
نهاوندیان از این فرصت استفاده کرد و اولویت‌های اقتصادی کابینه یازدهم را نیز با مردم در میان گذاشت.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها