شناسه خبر : 15983 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: وزیر نیرو با بیان اینکه میزان بدهی‌های ما طی سال جاری به 22 هزار میلیارد تومان تقلیل یافته، به لزوم استفاده از منابع خارجی در صنعت برق اشاره و تاکید کرد: تمام کشورهایی که در مسیر توسعه حرکت کرده‌اند، از منابع خارجی توام با اتکا به توانمندی داخلی استفاده کرده‌اند و این دو نمی‌توانند تضادی با هم داشته باشند.
فارس: رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت ایران با یک شرکت خارجی لیزینگ برای تامین مالی 17 جت که قرار است از ایرباس بخرد، به توافق رسیده است.
شاتا: وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر «‌توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال» را تکذیب کرد.
صداوسیما: مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از راه‌اندازی پرتال کاشف به منظور پیشگیری از جرائم سایبری خبر داد.
تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه حدود هشت هزار متقاضی مسکن مهر بدحساب داریم، گفت: در صورت عدم مراجعه و واریز آورده، متقاضیان خوش‌حساب را جایگزین آنها می‌کنیم.
فارس: یک مقام آگاه بانکی مهم‌ترین دلیل رشد نرخ سود در بازار بین‌بانکی را رشد بدهی دولت به بانک‌ها دانست و گفت: یکی از نمونه‌های فشار به نقدینگی بانک‌ها از سوی دولت پرداخت 14 هزار و 500 میلیارد تومان برای خرید گندم کشاورزان بود.
مهر: بر اساس اعلام مرکز آمار، نرخ بیکاری تابستان 95 به 7 /12 درصد رسیده و روند تغییرات حکایت از آن دارد که این شاخص نسبت به تابستان گذشته 8 /1 درصد و نسبت به بهار 95 معادل 5 /0 درصد افزایش یافته است.
صداوسیما: حسن صالحی، رئیس سازمان شیلات ایران گفت: امسال حدود دو تن خاویار در کشور تولید و بیش از یک تن از آن صادر می‌شود.
ایسنا: سخنگوی دولت گفت: دولت تحت هیچ شرایطی یارانه نیازمندان را قطع نخواهد کرد و اگر در مورد کسی اعتراضی برای قطع یارانه‌اش دارد، گفته‌ایم که به دقت رسیدگی شود.
تسنیم: رئیس شورای رقابت از آزادسازی قیمت پژو ۲۰۷ خبر داد و گفت: در حال حاضر این خودرو رقبای متعددی همچون دنا، رنو ساندرو، دانگ‌فنگ و برلیانس در سطح بازار دارد. برهمین اساس قیمت این خودرو همان قیمت اعلامی شرکت و حدود 41 میلیون تومان است.
فارس: حامد مظاهریان، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سهم مسکن از بودجه خانوار به رقم نامطلوب 33 درصد رسیده که این رقم برای دهک‌های پایین خیلی بالاتر است و به اقتصاد خانوارها ضربه می‌زند.
صداوسیما: رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران گفت: مسکن قسطی در حد حرف بوده و هیچ اقدامی برای واگذاری و فروش واحدها صورت نگرفته است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها