شناسه خبر : 9911 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: علی‌اکبر سیاری معاون وزیر بهداشت: سالانه ٢٠٠ تا ٣٠٠ کودک عقب‌مانده ذهنی در کشور متولد می‌شود. در حال حاضر انجمنی برای کودکانی که با منگولیسم متولد می‌شوند، نداریم.

ایرنا: محمود واعظی، ‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: دانشگاه‌های کشور به شبکه اینترنت پرسرعت که مستقل از شبکه‌های موجود اینترنت با سرعت کم است، متصل می‌شوند.

تسنیم: معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست: آلودگی هوا به دلیل فعالیت غیر‌استاندارد نیروگاه‌ها و خودرو‌های فرسوده در سطح شهر به وجود می‌آید که از پنج تا ۱۰ سال آینده برطرف می‌شود.

ایلنا: رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران: در تابستان امسال نیترات آب PPM ١٢٧ بوده است که بر اساس استانداردها باید درصد نیترات زیر PMM ٥٠ باشد. مسوولان در تابستان امسال معضل کم‌آبی را دریابند. در حال حاضر مشکلی در آب آشامیدنی شهروندان تهرانی وجود ندارد.

مهر: پیمان محسنی، قائم‌مقام شهرداری منطقه ١٢: هم‌اکنون عملیات کف‌سازی، جداره‌سازی و مسقف کردن بازارچه عودلاجان انجام شده است. عملیات فاز دوم احیای بازارچه عودلاجان به زودی انجام می‌شود.

ایسنا: فریبرز جمال‌زاده فلاح مدیر دفتر سواحل و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست: یکی از مشکلات موجود در سواحل شمالی و به ویژه استان مازندران، تجاوز به حریم دریا و استحصال زمین برای ساخت ویلاست. سدسازی با ایجاد اختلال در جریان طبیعی آب در حوضه آبریز باعث به هم خوردن تعادل اکولوژیک در مناطق تالابی می‌شود.

ایلنا: عوض سلطانی، عضو هیات ‌مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی پاکدشت: سازمان تامین اجتماعی به کارگران بیمه‌شده ساختمانی شاغل در کارگاه‌های فاقد مجوز ساخت که به سبب حادثه و بیماری‌های ناشی از حادثه قادر به کار نیستند غرامت پرداخت نمی‌کند.

ایلنا: رضا رئیس‌کرمی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر: هم‌اکنون هیچ پوشش بیمه‌ای برای خدمات توانبخشی وجود ندارد و این در حالی است که بیماران نیازمند خدمات توانبخشی در مواردی تا پایان عمر باید از این خدمات استفاده کنند.

فارس: سید‌تقی نوربخش؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه فرانشیز رادیوتراپی و شیمی‌درمانی که حدود ١٠ درصد بوده حذف شده است که البته این مصوبه باید در هیات دولت هم مصوب شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها