شناسه خبر : 11501 لینک کوتاه

بریده روزنامه‌ها

سانسور نام «شجریان» از سخنان مجید انصاری
نوشت: در تلویزیون معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در یک برنامه زنده تلویزیونی، به سانسور سخنان خود واکنش نشان داد. در برنامه زنده «شب آفتابی» در شبکه تهران، مجید انصاری درباره ارتباط دولت و مجلس به سوالات مجری پاسخ داد. با این حال در بخشی از برنامه مصاحبه ضبط شده با انصاری، وی درباره مسائل مختلف از جمله موسیقی صحبت کرد. او در پاسخ به سوالی درباره خواننده‌های مورد علاقه‌اش از شهرام ناظری، حسام‌الدین سراج و مختاباد نام برد. این در حالی است که وقتی مجدداً گفت‌وگوی زنده آغاز شد، انصاری با تعجب خطاب به مجری گفت: برایم عجیب است همکاران شما چطور نام استاد شجریان را از گفته‌های من حذف کردند؟ من آنجا گفتم بیشتر آهنگ‌های استاد شجریان را گوش می‌کنم.

خانواده‌های دارای چند معلول صاحبخانه می‌شوند

نوشت: علی ربیعی وزیر کار در آیین واگذاری ۲۰۴۰ واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی عنوان کرد: ۵۳ هزار واحد مسکونی برای واگذاری به مددجویان سازمان بهزیستی کشور در دست احداث است... با تفاهمنامه منعقد شده میان سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص واگذاری ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی امیدواریم تا پایان سال آینده این ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی که ۸۵۰۰ مورد آن برای معلولان روستایی است به این افراد واگذار شود... تلاش می‌کنیم تمامی خانواده‌های دارای بیش از دو معلول را دارای مسکن کرده و مشکلات مسکن آنها را رفع کنیم... در موضوع مقابله با فقر شدید نیز با مساله فقدان کالری و پروتئین روبه‌رو بودیم که درصدد مقابله با آن و حل آن هستیم...

خرج 450‌میلیونی دشمن برای هر فقره طلاق و اعتیاد
نوشت: در آستانه دهه فجر، احمد سالک، نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه دشمن در عداوت خود علیه ایران و انقلاب جدی است و با تمام توان خود اقدام می‌کند، مدعی شده که دشمنان برای معتاد کردن هر فرد به مواد مخدر، ۳۰۰ میلیون و برای هر طلاق ۱۵۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند؛ ادعایی عجیب که نمی‌توان آن را با افتخار بر زبان آورد.‌.. تابناک در ادامه می‌نویسد: واقعیت این است که نمی‌توان تاثیر فرهنگ و شیوه زندگی غربی را در گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی انکار کرد. آقای سالک به جای متهم کردن دشمن به معتاد کردن میلیون‌ها ایرانی، می‌توانست به مردمی که سخنان وی را می‌شنیدند بگوید که در سال‌های نمایندگی مجلس برای مقابله با اعتیاد و طلاق چه کرده است؟

بازیگر قدیمی پس از 14 سال از زندان آزاد شد
index:2|width:70|height:20|align:right نوشت: جواد گلپایگانی بازیگر نقش «آتقی» در سریال «آیینه عبرت» که به‌تازگی از زندان آزاد شده است این روزها حالش نسبتاً خوب است. یکی از اعضای خانواده جواد گلپایگانی، گفت این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به علت سکته‌ای که اخیراً در زندان داشته، دچار فراموشی خفیف شده است. بازیگر نقش «آتقی» پس از 14 سال دوری از خانواده، به همت خیرین گلپایگانی از زندان آزاد شد و به منزل آمد. این عضو خانواده جواد گلپایگانی با تاکید بر اینکه هیچ هنرپیشه و کارگردانی در آزاد شدن بازیگر نقش «آتقی» نقشی نداشته است، تصریح کرد: حتی اگر خود آقای گلپایگانی هم بگوید فلان بازیگر نقشی در آزادسازی‌اش داشته، اصلاً صحت ندارد؛ او فقط به‌واسطه کمک خیرین شهرستان گلپایگان از زندان آزاد شد.


دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها