شناسه خبر : 28797 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

صداوسیما: مهین‌دخت داوودی، معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری تهران، از فعالیت بیش از ۱۰۰۰ قاضی زن در دستگاه قضا خبر داد.

مهر: محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، گفت: ۱۲ اکیپ گشتی پلیس اخلاقی در مرکز استان فعال است که از جمله اقدامات این گشت‌ها برخورد با مزاحمت‌های اخلاقی است که در سطح شهر برای مردم وجود داشته است. او با اشاره به تذکر به ۹۳ کارناوال عروسی عنوان کرد: ۲۲ دستگاه خودرو در این راستا توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فارس: مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، گفت: صاعقه‌ای در «خوسف» روستای «چشمه زرد» خراسان جنوبی جان دختربچه‌ای 12ساله را گرفت.

صداوسیما: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7 /4 ریشتر در جویبار رخ داد و در سایر شهرهای استان مازندران نیز احساس شد.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از حلق‌آویز کردن مردی 50ساله در تقاطع نیایش-پارک ملت خبر داد و گفت: گزارشی مبنی بر حلق‌آویز کردن فردی در تقاطع نیایش-پارک ملت به آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد. بعد از رسیدن عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه، مشاهده کردند که مردی حدوداً ۵۰ساله خود را از پل حلق‌آویز کرده است.

ایرنا: محمدعلی افشانی، شهردار تهران، گفت: در حال حاضر شهرداری 15 هزار پست سازمانی مصوب دارد اما به بیش از 80 هزار نفر حقوق پرداخت می‌کند.

ایسنا: حسین رحمانیان، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش البرز، گفت: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی روزبه‌روز بدتر می‌شود، عده زیادی توان خرید یا اجاره خانه در تهران را ندارند و همین باعث می‌شود به کرج مهاجرت کنند که چند برابر شدن جمعیت دانش‌آموزی البرز را به دنبال دارد. از میان جمعیت دانش‌آموزی استان، 43 هزار و 757 نفر کلاس اولی هستند که جمعیت آنها نسبت به سال گذشته با رشد 8 /1درصدی مواجه بوده است.

ایرنا: مهرداد کتال‌محسنی، معاون فنی اداره کل محیط زیست استان تهران، گفت که شهرستان ورامین با سالانه 36 سانتی‌متر نشست زمین، رتبه نخست جهان را به خود اختصاص داده است.

ایسنا: حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، گفت: ما هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه و تولید شیرخشک نداریم. خوشبختانه شیرخشک در داخل کشور تولید می‌شود، بخشی از مواد آن باید از خارج بیاید که در حال حاضر پیش‌بینی هشت‌ماهه آینده شده و قراردادها برای یک‌سال بعد از آن در حال منعقد شدن است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها