شناسه خبر : 12085 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: محمد اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امروز آمادگی ما در برابر مخاطرات طبیعی ضعیف است. آمادگی تهران در برابر زلزله احتمالی تنها ۱۰ درصد است.
ایسنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور گفت: از سال 84 تا 94 تعداد آتش‌‌سوزی‌های شهر تهران از هشت‌هزار فقره به 22 هزار و 590 فقره افزایش یافته است.
ایرنا: بهنام سعیدی، معاون پیشگیری و پیش‌بینی سازمان مدیریت بحران گفت: بیش از 70 درصد از وسعت ایران در پهنه لرزه‌خیزی با خطر نسبی بالا و متوسط زلزله واقع شده است.
ایسنا: مهدی نجفی، مدیرکل آموزش‌های عمومی، پایه و همگانی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور گفت: آمادگی خانواده‌های ایرانی در برابر مخاطرات از 5 /8 درصد در سال 91 به 3 /9 درصد در سال 94 رسیده است.
تسنیم: بیمار زاهدانی که برای انجام عمل «آب مروارید» چشم به یکی از کلینیک‌‌های جراحی محدود شهرستان زاهدان مراجعه کرده بود، در پی سقوط چراغ سقفی اتاق عمل و عدم درمان به موقع جان خود را از دست داد.
ایسنا: دارا کریمی‌نژاد، فرماندار شهرستان لنده، از دستگیری یکی از شکارچیان دو قلاده پلنگ اصیل ایرانی در منطقه «موگرمون» این شهرستان خبر داد.
ایسنا: اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور، با اعلام جمعیت 10 هزار و 511 نفری زندانیان جرائم غیرعمد گفت: در تفکیک این آمار، محکومان مالی 90 درصد آمار عددی را به خود اختصاص داده‌اند.
ایرنا: طبق مصوبه اخیر هیات مدیره ستاد دیه کشور به جز بدهکاران مهریه، تمامی زندانیان جرائم غیرعمد تا سقف 22 میلیون تومان با قید فوریت آزاد می‌شوند.
فارس: رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات وزارت بهداشت، گفت: 30 درصد ابتلای سرطان‌ها به تغذیه نامناسب و عدم تحرک برمی‌گردد و 70 درصد جمعیت ایران یا چاق هستند یا وزنی بیش از اندازه دارند که این افزایش وزن ناشی از پرخوری و عدم تحرک است. 80 درصد مردم ما تحرک ندارند.
ایرنا: عیسی منصوری، معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تاکنون 80 درصد شاغلان در کشور را مردان تشکیل می‌دادند، اما روند توزیع شاغلان در یک سال منتهی به تابستان 1395 برعکس شد و سهم زنان از اشتغال جدید به 81 درصد کل مشاغل ایجاد‌شده رسید.
ایسنا: ۲۰ کارگر معدن زغال سنگ بعد از اتمام کار و در حال انتقال به خوابگاه از عقب وانت سقوط کردند. تعدادی از این افراد که جراحات جزئی داشتند در محل مداوا شده و تعداد هفت کارگر که برخی از آنان دچار شکستگی شده‌اند، برای درمان به بیمارستان شهید سید‌مصطفی خمینی(ره) طبس منتقل شده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها