شناسه خبر : 4199 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

به اندازه 500 سال پیشرفت کرده‌ایم
index:1|width:70|height:15|align:right نوشت: ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﻗﺎﺳﻢ ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ، ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه ﺳﭙﺎه ﻗﺪس در ﯾﺎدواره 500 شهید شهرﺳﺘﺎن‌های ﺑﻢ گفت: «...‌دﺷﻤﻦ ﮔﻤﺎن ﮐﺮده اﯾﺮان ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎن و ﭘﺎﮐﺴﺘﺎن اﺳﺖ، اﻣﺎ ﻏﺎﻓﻞ از اینکه اﯾﻦ ﮐﺸﻮر ﺑﺎ اﺗﮑﺎ ﺑﻪ اراده ﻣﺮدم ﻗﺎدر ﺑﻪ اﻧﺠﺎم هر ﮐﺎری برای نابودی دﺷﻤﻨﺎن است... ﺟﻨﮓ ﺻﺪها ﺷﺨﺼﯿﺖ تاﺛﯿﺮﮔﺬار را در ﺧﻮد ﺗﺮﺑﯿﺖ ﮐﺮده و ﺑﻪ ﻣﺪرﺳﻪ ﺑﺰرگ اﻧﺴﺎن‌ﺳﺎزی در ﮐﺸﻮر ﻣﺎ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪه است... اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ دﺳﺘﺎوردهای ﻋﻤﯿﻘﯽ دارد. اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ ﻣﺎ در 35 ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﺴﯿﺮی 500ﺳﺎﻟﻪ را ﻃﯽ ﮐﺮد و ﺗﻮاﻧﺴﺖ جهان اﺳﻼم را ﻣﺘﺤﻮل ﮐﻨﺪ... اﻣﺮوز ﺑﻢ داراﻟﺸﺎﮐﺮﯾﻦ اﯾﺮان هم هست و مردم ﺷﺮق اﺳﺘﺎن ﮐﺮﻣﺎن ﺑﺎ ﺗﻘﺪﯾﻢ 500 شهید و هزاران ﺟﺎﻧﺒﺎز و رزﻣﻨﺪه ﻧﺸﺎن داده‌اﻧﺪ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ اﯾﻦ ﻟﻘﺐ ﻋﻈﯿﻢ هستند.»

بازی کامپیوتری ضد‌موسوی، کروبی و خاتمی
index:2|width:50|height:20|align:right نوشت: «فتنه را بگیر»، «بازگشت مختار»، «سقوط موسوی» و «جدال با فتنه‌گران»! بازی‌های کامپیوتری هستند که در سایت هنر ناب اسلامی منتشر شده‌اند. این بازی‌ها که قابل دانلود برای عموم است، هدایای سایت برای عموم مردم نامیده شده است. در این بازی‌های کامپیوتری چهره میرحسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد، سیدمحمد خاتمی و مهدی هاشمی نمایان می‌شود که کاربران باید با شلیک به آنان، به مبارزه با افرادی که دشمنان نظام می‌خوانندشان، بپردازند. در بازی بازگشت مختار این رویه نمود عینی‌تری می‌یابد. در این بازی در فضایی وارد خواهیم شد که پوستری از مهندس موسوی با کراوات و شالی سبز جلو مخاطب می‌آید که بازیگر باید با شلیک به آنان امتیاز خود را افزایش دهد اگر نه از «بصیرتش» کم خواهد شد.

به هاله نور باور دارم
index:3|width:60|height:45|align:right گفت‌وگویی با علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد داشته است. در بخشی از این گفت وگو آمده ‌است: «... من هاله نور را باور دارم، اگر ما مسلمان هستیم، هاله نور حتماً هست. اگر باور و ایمان داریم هاله نور وجود دارد ولی بعضی آن را می‌بینند و بعضی نمی‌بینند و بعضی ضعیف می‌بینند و عده‌ای آن را باور نمی‌کنند... شورای عالی امنیت در دو سال آخر کاملاً مستقل بود و در گزارش‌دهی به رئیس‌جمهور کوتاهی می‌کرد. آقای احمدی‌نژاد در پایان دولت‌شان مطرح کردند که در مذاکرات هسته‌ای نقشی ندارند... خود را مستحق مجازاتی که برای ویژه‌نامه خاتون در نظر گرفتند، نمی‌دانم‌... من قربانی برخورد با دولت شدم. آنها تصمیم داشتند با آقای دکتر احمدی‌نژاد برخورد کنند و این برخورد را از اطرافیانش شروع کردند.»

مردم را جلبک فرض می‌کنند
index:4|width:50|height:20|align:right گفت وگویی با غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران داشته است. کرباسچی در بخشی از این گفت‌وگو تاکید کرد: «...‌همین الان آقای تاج‌زاده از زندان بیشتر از هر فرد اصلاح‌طلب دیگری دولت روحانی و عملکردش را تایید می‌کند. عده‌‌ای حاضرند برای اختلاف نظر با هاشمی، دست به هر کاری بزنند... دست پیش گرفته و این حرف مسخره را می‌زنند که اگر ریشه‌یابی این فسادها را انجام بدهیم به دوره هاشمی و کارگزاران می‌رسیم! چطور شما مردم را جلبک فرض می‌کنید که این طور حرف می‌زنید... اصلاح‌طلب‌ها نباید روحانی را ترک کنند. همان‌طور که هیچ اصلاح‌طلبی نمی‌تواند بگوید که ما در دوره خاتمی تمام برنامه‌های کلان و جزیی وی را قبول داشتیم... »

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها