شناسه خبر : 18634 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

رویداد‌۲۴: ثریا حکمت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به کما رفت.

تسنیم: ایرج حریرچی، قائم‌مقام وزیر بهداشت: هم‌اکنون ٥ /١٨درصد از پرداختی مردم برای خدمات دندانپزشکی است که در شهرهای بزرگ به بالای ٢٥ درصد می‌رسد و چهار دهک مردم استطاعت مراجعه برای دریافت خدمات دندانپزشکی ندارند. به همین دلیل سال ٩٥ خدمات ویژه دندانپزشکی با اولویت دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، دبیرستان و بالغینی که اکثراً ۱۳ دندان معیوب، کشیده‌شده، پُرشده یا خراب دارند ارائه می‌شود.
مهر: ناصر صبحی‌قراملکی، مدیرکل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش‌هایی در خصوص فعالیت سامانه همسان‌یابی تبیان: هدف ما برنامه‌ریزی برای ازدواج در سطح کلان است نه موارد جزیی
ایلنا: علینقی یزدان‌پناه، مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه‌یافته آموزش و پرورش: پس از بررسی‌ شاخص‌ها، چهار استان سیستان و بلوچستان، آذربایجان، هرمزگان و جنوب کرمان به عنوان استان‌های لازم‌التوجه مشخص شدند و قرار شد اقدامات لازم در این استان‌ها در زمینه انسداد مبادی بی‌سوادی و افزایش نرخ پوشش تحصیلی صورت گیرد.
ایسنا: مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد سخنان اخیر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر قطع شبانه درختان یک باغ پنج هزار متری در محله دروس، با بیان اینکه از این باغ شخصاً بازدید کرده‌ام، گفت: هیچ درختی در این باغ قطع یا حتی جابه‌جا نشده است.
ایسنا: قطع بیش از ١٠٠ اصله درخت در شهرک والفجر تهران واقع در خیابان شیخ‌بهایی جنوبی، اعتراض شدید اهالی این شهرک را برانگیخت.
مهر: علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه برخی افراد در تامین اجتماعی کارگران ساختمانی را به بهانه داشتن مسکن و خودرو از بیمه محروم می‌کنند، گفت: برای متخلفان در حذف بیمه پرونده قضایی تشکیل می‌شود.
ایرنا: سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: تکمیل ٥٠٠ گلزار شهدای نیمه‌کاره در کشور، اولویت سال ٩٥ است و برای تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره گلزار شهدا، برای هر قبر شهید ٥٠ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است
ایلنا: منصور مقاره‌عابد، عضو ارشد مرجع ملی حقوق کودک: یکی از تذکرات و ملاحظات کمیته حقوق کودک سازمان ملل (CRC) نسبت به مسائل کودکان در کشور ما موضوع نگهداری کودکان همراه مادر در زندان است و این کمیته تاکید داشته که ما نباید کودکان را در زندان‌ها نگهداری کنیم. به گفته رئیس سازمان زندان‌ها ۲۰۰ تا ۲۵۰ کودک همراه با مادر در زندان‌ها هستند و محیط زندان محل تجمع مجرمان و بزهکاران است که با محدودیت‌های ویژه‌ای از آنان نگهداری می‌شود و نگهداری کودکان در زندان و در کنار مادران نوعی خشونت علیه کودکان است.
رویداد‌24: ثریا حکمت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به کما رفت.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها