شناسه خبر : 17522 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: رئیس‌کل بانک مرکزی با اعلام اینکه «30 میلیارد دلار منابع بلوکه‌شده در خارج از کشور داریم» گفت: با اجرایی شدن برجام بلافاصله تحریم‌ها برداشته خواهد شد و این منابع از این هفته در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد.

صداوسیما: وزیر نفت گفت: استخدام در وزارت نفت و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه تابع قانون و آیین‌نامه استخدامی است و هیچ‌کس را با اعتصاب و تحصن استخدام نمی‌کنیم.

مهر: سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه نقدی دی‌ماه امسال، ساعت ۲۴ شنبه بیست و ششم دی‌ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

ایسنا: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطع پرداخت یارانه نقدی به افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی از بهمن خبر داد.

فارس: تاکنون 24 منطقه آزاد، ویژه اقتصادی، بازارچه مرزی و گذرگاه‌های کوله‌بری مرزی ایجاد شده است که از پرداخت عوارض مالیات معاف شده‌اند و سالانه به میزان هشت میلیارد دلار درآمدی که می‌توانست از محل واردات قانونی نصیب دولت شود، به واسطه تخصیص و معافیت مالیات و عوارض در این مناطق نصیب صندوق بیت‌المال نمی‌شود.

تسنیم: ولی‌الله افخمی‌راد، معاون وزیر صنعت، در ارتباط با پیشنهاد ایجاد معاونت تجاری در وزارت امور خارجه گفت: فعالیت کردن چنین بخشی در وزارت امور خارجه باعث همپوشانی، اختلاف نظر یا موازی‌کاری خواهد شد.

ایرنا: وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از اجرای طرح توزیع سبد غذایی بین خانوارهای کم‌درآمد گروه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در این مرحله سبد غذایی دولت در بین 10 میلیون نفر از گروه‌های هدف توزیع می‌شود که از فقر غذایی رنج می‌برند.

فارس: سازمان توسعه تجارت پس از بررسی درخواست‌های ارائه‌شده در خصوص واردات دو مدل خودرو شورولت و یک مدل خودرو اُپل آلمان، مجوز واردات آنان را صادر کرد.

مهر: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت از تغییر روش ارزشیابی کیفی خودرو براساس نیاز مشتریان و اهداف کیفی تعیین‌شده خبر داد و گفت: تمرکز بیشتر بر عیوب عملکردی نسبت به عیوب ظاهری از جمله روش‌های جدید ارزشیابی خودرو است و خودروهای معیوب دیگر به مشتریان تحویل داده نمی‌شود.

تسنیم: مدیرعامل شرکت دخانیات با اعلام اینکه فقط واردات سیگار برگ آمریکا ممنوع شده است، از واگذاری غلط دخانیات خبر داد و گفت: شرکت‌های انگلیسی-آمریکایی BAT و ژاپنی JTI در حالی که ما خواب بودیم و صنعت دخانیات را مضر می‌دانستیم، بازار ایران را گرفته‌اند.

ایرنا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ درخواست خرید یا اجاره هواپیماهای سوخو و توپولف از سوی شرکت‌های ایرانی ارائه نشده است، گفت: اجازه خرید و اجاره هواپیما به بعد از اجرای برجام موکول شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها